Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26308NeDoprava zaplaceného zboží z KLINGELU

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2018, před 6 lety

František Krátký

Znění stížnosti

Přišlo mi vyrozumění, že dopravují zboží s číslem 00601761742 s datem 06.09.2018. Manželka byla po celý den doma. 07.09.2018 v 16:21 volalo číslo +421 353213200, že jsme nebyly doma, že nikdo nebral telefon / což není pravda/ a zaplacené zboží je odesláno zpět. Do 14.09.2018 se nikdo neozval a ani mi nikdo z Klingeru nevrátil peníze. Klingel.cz nereaguje na emaily ani na telefonát. Předchozí zásilku doručili až na potřetí, kdy zoufalý mladík volal že zabloudil ve vsi / máme asi 220 čísel/. Tak jsem jej poprosil, ať zůstane u místní tabule a došel jsem si pro zboží pěšky. Neměl navigaci a tlačítkový telefon ze kterého volal taky ne. Asi byl nesmělý se někoho zeptat.


Požadované řešení

Pokud něco dopravuji, tak to snad doručím - není co řešit!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2018 10:42, před 6 lety

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.

Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodávajícícm zboží), který by mohl poskytnutí služby reklamovat.

Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 21:35, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.