Společnost


HDT impex s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#26313Nevrácení celé částky za nákup zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2018, před 6 lety

Alexandar Sušič

Znění stížnosti

Dobrý den,
u prodejce jsem si přes eshop HDT impex s.r.o. zakoupil Karaoke set. Zboží dorazilo na moji adresu, ale nefungovalo - vůbec nenaběhlo, nešlo zapnout. Využil jsem tedy možnosti do 14 dnů odstoupit od smlouvy se záměrem vybrat si u prodejce HDT impex s.r.o. kvalitnější výrobek a zboží zaslal prodejci zpět. Ten mi po podpisu dobropisu a urgenci zaslal zpět pouze část peněz. Platba za zboží byla 1898 Kč, z toho 99 Kč za dopravu. Eshop zaslal jen 1699 Kč. Od té doby na emaily nereaguje.
S pozdravem
AS


Produkt

Fenton mini Karaoke Audio Set


Požadované řešení

Doplacení zbylé částky za nákup.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2018 12:19, před 6 lety

Spotřebitel má dle § 1829 odst. 1 písm. a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení u prodávajícího uplatnil. V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání.

V případě poškození zboží je možné dle § 1833 občanského zákoníku pouze to, aby si prodávající nárokoval tzv. snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Jestliže k takovému snížení vrácené částky dojde, měl by prodávající prokázat, na základě čeho se tak stalo, a to např. doložením fotodokumentace.

Lhůta 14 dnů slouží právě k vyzkoušení zboží, běžné zkoušení zboží však nelze považovat za nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2018 15:14, před 6 lety

Společnost nám ke stížnosti zaslala následující vyjádření:

"Zákazníkovi omylem nebyla dobropisována celá částka nákupu. Nedopatřením nebyla vrácena hodnota dopravného. Po urgenci zákazníka byl vystaven dobropis druhý na chybějící částku a byla tak vrácena plná kupní cena včetně dopravného. O řešení vzniklého nedorozumění byl vyrozuměn pan Sušič také telefonicky."

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informaci potvrdit a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.9.2018 16:26, před 6 lety


Alexandar Sušič

Hodnocení: