Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26315Dětské oddělení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2018, před 6 lety

Lukas Miklicek

Znění stížnosti

Dobrý den.
Zajímalo by mě proč na naráží prodávají místenky do dětského oddělení lidem co nemají děti?
Jedeme ve vlaku směr Železná Ruda v uličce stojí paní s dvěma dětmi a v kupé pro cestující s dětmi sedí starší lidé se psem.
Máme taky dítě cestujeme hodně a rádi vlakem a stalo se nám to už několikrát, když na to lidi upozornit div by se neposr.ze musí odejít!!!
Bylo by fajn na tyhle kupé neprodává místenky lidem co nemají děti a když už tam budou tak by by je měl štiplistek vystipat jinam!
Je to hrůza a myslím že není takový problém aby na nádraží místenky do dětského oddělení neprodává lidem bez dětí!


Požadované řešení

Jednoduše vyhlásit aby se lidem bez dětí neprodává místenky do oddílu pro děti.!
Neni to pro vás problém v dnešní době rozhlas.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2018 13:50, před 6 lety

Dle smluvních přepravních podmínek čl. 91. 2. Vyhrazené místo nebo místo v oddílu pro cestující s omezenou schopností pohybu a orientace, pro cestující s dětmi do 10 let, pro cestující přepravující kolo jako spoluzavazadlo a pro samostatně cestující ženy (tzv. dámský oddíl) mohou ostatní cestující obsadit pouze tehdy, nenárokují-li jejich obsazení cestující, jimž jsou přednostně určena.
91. 2. 1. Ve vyhrazeném oddílu pro cestující s dětmi do 10 let mají právo na přednostní obsazení místa nejvýše 3 cestující starší 10 let na jedno doprovázené dítě mladší 10 let.

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 21:43, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.