Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#26316Stížnost na poštovní pobočku v Kuřimi Legionářská 334/65

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 7 minut

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2018, před 6 lety

Pavel Kysely

Znění stížnosti

Věc: Stížnost na poštovní pobočku v Kuřimi Legionářská 334/65

Podávám stížnost na Českou poštu v Kuřimi, Legionářská 334/65. Tato pošta opakovaně nedoručuje zásilky, i když já nebo manželka jsme celý den doma. Pošta je nejméně půl roku plně nefunkční, vedení této pobočky nereaguje na mé stížnosti a stížnosti místních obyvatel.

Toto chování považuji za neprofesionální a neakceptovatelné. Za služby se platí a měla být plně funkční, to znamená, že zásilka by měla být doručena.

Dne 15. září 2018 jsem se byl zeptat, proč pošta nechodí a jestli mám nějakou nedoručenou poštu. Pracovnice u přepážky mi sdělila, že mám balíček, který byl na zmiňované pobočce do 05. září 2018. Také tam měl být doporučený dopis, který byl uložen na poště od 28. srpna 2018. Zmiňovaný dopis nebyl doručen a ani jsem nedostal žádnou výzvu k jeho převzetí, dopis se ztratil, pracovnice pošty ho nemohla najít. Nevím, co v dopise je a tím mi mohou nastat velké problémy, např. právní, úřední nebo od soudu a podobně. Vlastně jinými slovy Česká pošta s pobočkou v Kuřimi mi způsobila nesmírné problémy, které nevím v současné době, jak budu řešit.

Tímto vás žádám o radu, jak mám postupovat v případě potíží v důsledku nedodání zásilky a popřípadě finanční kompenzaci.

Také vás žádám o vyvození jasných důsledků.

Děkuji za rychlou reakci


Produkt

Česká pošta


Požadované řešení

Tímto vás žádám o radu, jak mám postupovat v případě potíží v důsledku nedodání zásilky a popřípadě finanční kompenzaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2018 13:37, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.