Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
V den odjezdu z Hotelu v Egyptě byl dle dohody s delegátem Čedoku kufr předán pracovníkovi hotelu s tím, že zavazadlo dopraví z apartmánu na recepci. Po příchodu na recepci, bylo zjištěno že kufr tam není. Po dojezdu do ČR byla sepsána reklamace a po 30 dnech mi mou reklamaci uznali.(cestovní pojistění bylo objenáno spolu s dovolenou). Bohužel nabídli za celý ztracený kufr částku 3500 Kč jako kompenzaci za nepříjemnosti spojené se ztrátou kufru. V takové sitaci bych očekávala kompenzaci za ztracený kufr, který jistě musel být pojištěn.
I přesto, že požaduji větší částku, trvají na 3500 Kč. ( můj hrubý odhad věcí v kufru + kufr byl 6000 Kč).
Udivuje mě, že nenabídli adekvátní částku za ztracené zavazadlo.
Děkuji
Dovolená v Egyptě
Vyšší kompenzace za ztracený kufr. Objektivní zhodnocení, co vše si člověk vozí v kufru na dovolenou a dle toho vyplatit adekvátní částku (popřípadě částku na kteoru bylo zavazadlo pojištěno)
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka postupovala dle pokynů delegáta a byla-li jí kvůli chybnému jednání zaměstnance společnosti způsobena škoda, může spotřebitelka žádat náhradu škody po společnosti.
Dle § 2952 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se hradí vždy skutečná škoda. V tomto případě by tak spotřebitelka měla žádat částku, odpovídající hodnotě věcí, o které kvůli ztrátě přišla (cena kufru + jeho obsahu).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009