Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zkusil jsem seznamku C-Date na zkoušku a poté když jsem chtěl zrušit svůj profil, je to nemožné. Napsal jsem tedy podle jejich pokynů do Lucemburska na sídlo firmy písemnou výpověď, a stejně profil nejde zrušit. Vůbec nevím co s tím dál dělat. Předpokládám, že po mě budou chtít nějakou úhradu, ale bohužel nevím jakou a ani jak se k tomu dopátrat. Děkuji za vysvětlení popř. vyřešení problému.
Prosím o zrušení účtu.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel zažádat svoji bankovní společnost o blokaci platební karty, kterou použil pro zaplacení VIP členství. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 174643339
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 12.01.2019, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Dobrý den, bohužel v menu Nastavení nelze deaktivovat profil ani ho nijak zmenit.
ID: 174643339
Dobrý den.
Přejete si, prosím, abychom Váš profil deaktivovali?
Dobrý den, ano prosím o deaktivaci profilu. Děkuji, Lukeš
ID: 174643339
Dobrý den.
Váš profil byl deaktivovaný (uvedená informace bude v systému definitivně zaevidovaná do 24 hodin).
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Prozatím ještě nebylo vše vyřešeno, uvidíme v lednu, zda mi ten můj profil v názoru úplně.