Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#26326Požaduji ukončení zásilek a vymazání mých osobních údajů z databáze firmy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2018, před 6 lety

Jitka Svobodová

Znění stížnosti

Žádám o ukončení zasílání zboží a vymazání mých osobních údajů z evidence firmy. ZÁKAZNICKÉ ČÍSLO: 8856035 Děkuji


Produkt

Produkty společnosti Helvetia Apotheke


Požadované řešení

Požaduji ukončení zásilek a vymazání mých osobních údajů z databáze firmy ZÁKAZNICKÉ ČÍSLO: 8856035


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2018 11:14, před 6 lety

Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vzor odstoupení od smlouvy uzavřené po telefonu je možné nalézt na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.9.2018 11:48, před 6 lety

Vážení paní Svobodová,

s tímto požadavkem jste se měla obrátit na naše zákaznické oddělení. Zasílání máte již zrušené z důvodu neuhrazení 3 zásilek, které Vám byly odeslány. Potvrzení o vymazání Vašich údajů zasíláme v příloze.

Abychom předešli nepříjemnostem, dovolujeme si Vás upozornit, že výmaz nemá vliv na případnou pohledávku a komunikaci k jejímu dořešení. K dnešnímu dni totiž na Vašem zákaznickém účtu zůstává neuhrazena částka 397,00 Kč za následující zásilky (vyexpedované před dnešním dnem):

č. faktury | vystaveno | splatnost | částka | druh zásilky
-----------+------------+------------+---------+----------------------------------------------
8856035001 | 02.04.2018 | 25.04.2018 | 79,00 | uvítací bal. SuperVital Q10+ (pod. č. DR1199947488U)
8856035002 | 06.05.2018 | 31.05.2018 | 159,00 | pravidelná SuperVital Q10+
8856035003 | 27.05.2018 | 21.06.2018 | 159,00 | pravidelná SuperVital Q10+

+ 150 Kč za již 4 upomínku. Celková částka k úhradě je tedy 547 Kč.

Prosíme poukázat tuto částku v následujících dnech na náš účet:
Č. ÚČTU: 2500877342 / 2010 (Fio banka)
VARIABILNÍ symbol: 0008856035.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.9.2018 12:18, před 6 lety


Jitka Svobodová

ČÁSTKA 547Kč vám byla odeslána 16.9.2018 na Váš účet!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.9.2018 12:21, před 6 lety

Dobrý den,

zatím se nám platba nepřipsala, jakmile se připíše na náš účet, bude vše uzavřeno.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.9.2018 15:03, před 6 lety


Jitka Svobodová

Částka 547Kč by měla být již teď připsána na vašem účtu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.9.2018 15:13, před 6 lety

Dobrý den,

vzhledem k několika tisícům připsaných plateb denně, musíme zpracovávat výpisy elektronicky, tzn., že data k dnes připsaným platbám dostaneme z banky zítra dopoledne.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.9.2018 10:18, před 6 lety


Jitka Svobodová

Platba byla již přijata?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2018 10:36, před 6 lety

Vážená paní Svobodová,

platbu v pořádku evidujeme. Celá situace je tímto vyřešená, prosíme o uzavření případu.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.9.2018 10:46, před 6 lety


Jitka Svobodová

Hodnocení: