Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den, dne 5.8.2018 jsem se zaregistrovala na seznamce be2.Približne 11.8 2018 jsem aktivovala službu premium, bohužel jsem netusila že tato služba si nevyžada souhlas s pokracovaním a uctuje si vzhledem ke kratkosti trvaní 11.8.2018-15.9.2018 velmi nestandartní,vysoke poplatky. Ktere vam navíc bez upozornení a vašeho vedomí jsou strhnuty z učtu v mem pripade je to castka 2247,-.Diky tomu jsem ve velmi svzyzelne situaci penize byli urceny na platby pro me deti. Proto jsem dne 15.9. odeslala žadost o vracení penez dale pak zadost o deaktivaci profilu na seznamce be2 a samozrejmne o zrušení služby Premium.To vše na mailovou adresu zakaznickyservis@be2.cz Byla mi dorucena zprava že do trí dnu obdržím odpoveded ale vzhledem k pro mne ted tak neprijemne situaci se pokouším vyresit ten problem i zde.
Prosím o vracení penez na muj učet. Dale deaktivaci meho profilu na seznamce be2 a zrušení služby premium aby se nemohla opakovat stejna neprijemna situace. Dekuji
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 176960637
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Ano, peníze navraceny nebudou nic méně profil i služba premium zrušena. Alespoň že tak.