Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na stránkách c-date jsem provedl zrušení účtu, ale společnost mi neustale strhává peníze z účtu.Provesl jsem i písemné podání žádosti o zrušení.
Seznamka
Vrácení zaplacené částky
|
Tweet |
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy nebo výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Obecné náležitosti odstoupení od smlouvy obsahuje interaktivní vzor odstoupení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), či ID svého profilu, respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese:
service@c-date.cz,
děkujeme Vám.
V příloze posílám písemnou výpověď ze seznamky kterou jsem podepisoval 27.3.2018.
Častka 2394 kč mi byla stržena 25.8.2018. To je půl roku poté co mel byt muj profil zrušen.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
ID: 153559462
Dobrý den,
v rámci uvedeného profilu je poslední platba evidovaná ke dni: 25.02.2018 (následně bylo Prémiové členství vypovězené).
V zájmu dohledání profilu, v rámci kterého byla platba realizovaná, prosím přepošlete potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná, na adresu našeho Zákaznického centra:
service@c-date.cz,
děkujeme Vám.
V příloze posílám printscreen obrazovky s uvedenou částkou. Účet je vedený na jméno Radek Hartman. Jestliže byl premiový účet zrušen tak platba neměla být vůbec realizována. Prosím tedy o navrácení částky.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
ID: 153559462
Dobrý den,
v zájmu dohledání profilu, v rámci kterého byla platba realizovaná, prosím přepošlete potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná, na adresu našeho Zákaznického centra:
service@c-date.cz,
děkujeme Vám.
Znovu posílám potvrzení o platbě
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
ID: 153559462
Dobrý den,
přepošlete potvrzení o realizaci úhrady !na adresu našeho Zákaznického centra!:
service@c-date.cz,
děkujeme Vám.
Na výše uvedený email jsem poslal kopii žádosti o zrušení členství a potvrzení o stržené platbě.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
ID: 153559462
Dobrý den,
potvrzujeme Vám přijetí dokumentu a děkujeme za Vaši spolupráci.
Potvrzení o úhradě bude proskoumané odpovědným oddělením a zákaznické centrum Vás bude v co nejkratším čase informovat o řešení vzniklé situace.
Dobrý den,
Veškeré dokumenty jsem poslal a stále čekám na vyjádření. Prosím o rychlé vyřešení.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost se k vývoji vyjádřit.
ID: 161930731
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum C-date.
Ano je pravda že zákaznické centrum mě kontaktovalo. Chtěli po mě poslat výpověď a potvrzení o stržené částce. Vše jsem poslal 8.10.2018. Dodnes mi ale nepřišlo žádné vyrozumění. Neměl jsem nic v přijaté poště a ani v nevyžádáné poště. Prosím o nápravu a urychlené vyjádření.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
ID: 161930731
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 23/02/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.
Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email (ne jenom formulář) s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu na adresu:
service@c-date.cz
děkujeme.
Hodnocení:
Komentář: Uzavírám spor. Hlavně že jsem se jich zbavil.