Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Po zaplacení měsíční částky inzerátu 149 kč, jsem nezaplatila včas poplatek na další 3 měsíce 2247kč./upozornění přišlo téměř za měsíc/, navýšené o zhruba 280 kč za poplatek. Byla to moje chyba, ale dnes chci toto zaplatit přes on-line platbu, ale po napsání čísla účtu, mě toto číslo nebylo vzato, že je špatné. Podle mě je to účelové, aby se nedalo zaplatit a mohli toto vymáhat jiným způsobem a dlužná částka se tak mohla "zdárně" pro příjemce navyšovat! Nikdy jsem takto nenaletěla, byla jsem opatrná, nemám a neměla jsem žádné dluhy, je mi z toho na nic! Je mi 61 roků, chci to zaplatit a nemohu. Pomožte,
prosím, děkuji. Peikerová Irena
P.s. Nikde jsem nenašla žádný kontaktní telefon na ně, je to vše účelové.
Jedná se o neseriozní seznamku,které naletělo asi již mnoho lidí.
Poradit, jak co nejrychleji zaplatit a dát výpověď v časném termínu. Děkuji Peikerová
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli, aby si e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentoval a uchoval. Pokud společnost neumožnila spotřebiteli údajný dluh splnit, ocitá se v prodlení. Pokud je společnost v prodlení, není spotřebitel odpovědný za své prodlení. Společnost by tedy nemohla žádat zákonný úrok z prodlení a případnou náhradu škody.
Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud (inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, musela by prokázat, že údajný dluh vznikl a trvá (např. by musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala o všech vlastnostech služby a o její ceně).
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 166748978
Dobrý den.
Platba dlužného poplatku byla již zaevidovaná a případ byl uzavřen.
Vaše Prémiové členství je platné do 16.12.2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Dobrý den, hlavně, aby to bylo opravdu tak a nepřišlo mi zase platit přes 2500, za pozdní zaplacení. Peikerová Irena.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.