Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#26336Deaktivace premium uctu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2018, před 6 lety

Alžběta Součková

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 15.5.jsem si založila profil na seznamce. Zaktivovala zkušební premium členství a ted mi strhli 2247,- Kč z účtu, bez předchozího upozornění na email či telefon. Nyní jsem "upozornění" našla ze dne 10.8. ve zprávě od jednoho z uživatelů. Po několika měsících jsem se přihlásila dnes, takže jsem neměla šanci to zjistit. Je reálné dostat peníze zpět? Prosím o pomoc se zrušením premium členství a deaktivace profilu.


Požadované řešení

Zrušení VIP členství, deaktivace profilu, vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2018 21:02, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.9.2018 10:57, před 6 lety

ID: 173853759


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.9.2018 11:16, před 6 lety


Alžběta Součková

Dobrý den, poslala jsem emailem výpověď služby, musím zaplatit ještě za jedno období, což jsou 3 měsíce a ukončení bude až k 16.12.2018. Je možné ukončit členství ihned a zaplatit jen poměrnou část? Přijde mi nesmyslné platit za službu, kterou nehodlam využívat a jsem ochotná se takto dohodnout - zaplatit poměrnou část za započatý měsíc a ukončit členství ihned.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2018 11:25, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.9.2018 14:44, před 6 lety

ID: 173853759


Dobrý den.

Realizace Výpovědi Prémiového členství slouží výhradně k zastavení jeho prodloužení po vypršení stávajícího Prémiového období, nikoliv k navrácení (části) poplatku za stávající členství – viz prosím také Všeobecné obchodní be2, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.be2.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu.

V případě, že jste si své Prémiové členství nepřála prodloužit, bylo toto potřebné včas a řádně vypovědět (tj. zrušit jeho prodloužení).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2018 05:19, před 6 lety

Spotřebitelka nám zaslala následující vyjádření:

"Společnosti jsem zaslala e-mail s podepsanou žádostí o zrušení VIP členství. Dnes mi bylo potvrzeno e-mailem takto -
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Obdrželi jsme Vaši výpověď, ačkoli nová platba je již v procesu zpracování. Jakmile bude platba dokončena, datum pro ukončení platnosti členství bude 16/12/2018 . Pokud bude platba opožděna, pak Vaše členství bude taktéž prodlouženo, abyste mohl/a užívat Prémiového členství po celou předplacenou dobu. V případě problému s platbou Vás budeme kontaktovat.

S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis

Takže pokud to chápu dobře, odečtou si z účtu znovu částku 2247,- nebo kolik to bylo ještě příští měsíc? Proč tím pádem bude členství ukončeno až v prosinci? Mám od banky na cestě novou kartu k účtu, při jejíž aktivaci mi ty peníze nebudou moci strhnout. Jak postupovat? Aktivovat novou kartu az po tom, co proběhne příští platba nebo budu něco riskovat tím, ze ji aktivuji ihned a tím pádem nebudou moci odečíst peníze?"

Pokud byla vydána nová platební karta, nemusí se spotřebitelka obávat toho, že by tato nová karta byla bez jejího povolení užita pro platbu členství (platnost nové karty je jiná a změnil se i CVV/CVC kód).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.10.2018 09:13, před 6 lety

ID: 173853759


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již v tomto momentu zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 15/12/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.

Dle našich informací Vás již v ostatních uvedených záležitostech kontaktovalo Zákaznické centrum be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2018 06:48, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2018 13:14, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.