Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#26337Nemožnost vratit DPH

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2018, před 6 lety

Ivan Chernikau

Znění stížnosti

Dobrý den,

29.08.2018 jsem zakoupil Apple iPad Wi-Fi + Cellular 32GB, Gold 2018 pro tetu, která žije mimo EU. Při zaplacení na pobočce jsem požádal o připravě dokumentů pro vracení DPH. Bohužel pracovici připravili dokumenty špatně (chybně uvedeno místo pobytu zahraniční fyzické osoby) a při odletu z České republiky celnice odmitla dát rozitko o odvozu zboží mimo EU. Tím pádem ona nemůže vrátit DPH.

Podle https://www.celnisprava.cz/cz/dane/informace-pro-fyzicke-osoby/Stranky/refund_VAT.aspx

"Specifickou náležitostí dokladu o prodeji zboží, stanovenou v § 84 odst. 3 písm. i) zákona o DPH, je jméno a příjmení a místo pobytu zahraniční fyzické osoby, která zboží vyveze. Vypisování osobních údajů a místa pobytu kupujícího na doklad o prodeji je, stejně jako uvádění všech ostatních údajů, povinností prodávajícího."


Produkt

Apple iPad Wi-Fi + Cellular 32GB


Požadované řešení

Vracení peněz v hodnotě DPH nebo sleva v této hodnotě na další nákup.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2018 09:46, před 6 lety

Pokud prodávající porušil svou zákonnou povinnost (vystavil nesprávný doklad o prodeji zboží), mohl by spotřebitel žádat náhradu škody, která mu v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího vznikla. Spotřebitel v takovém případě musí prokázat, že mu škoda vznikla a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2018 14:32, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.