Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.3.2018 jsou na prodejně koupila dětské boty. Dne 12.6.2018 jsem je reklamovala z důvodu párajících se suchých zipů. Dne 3.7.2018 jsem si šla vyzvednout opravenou obuv. Oprava byla provedena velmi nekvalitně a boty tím byly designově znehodnoceny. Boty jsem proto nepřevzala a sepsala s paní prodávající požadavek na vrácení peněz. Jelikož se mi nikdo neozýval, dostavila jsem se do prodejny 14.8.2018 a požadovala vrácení peněz. To mi bylo zamítnuto jak paní prodávající tak přímo panem majitelem po telefonu. Jelikož došlo k nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace, poslala jsem dne 16.8.2018 písemné Odstoupení od kupní smlouvy a požadovala vrácení kupní ceny do 15 dnů. Odstoupení bylo doručeno dne 17.8.2018, ale do dnešního dne 16.9.2018 se mi nikdo neozval ani neposla kupní cenu na bú.
Dětská obuv zn. D.D. step
Požaduji vrácení kupní ceny
|
Tweet |
Prodávající je povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby vada byla řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy jinak znehodnocena. Povinností prodejce je provést záruční opravu takovým způsobem, aby neutrpěly ani estetické vlastnosti výrobku. Jinými slovy, výrobek by měl po záruční opravě fungovat i vypadat tak, jako by se na něm nikdy žádná vada nevyskytla.
Ihned po převzetí zboží z reklamace je třeba veškeré nedostatky provedené opravy prodejci vytknout. Pokud nezjedná nápravu ani během zbylého času do konce zákonné 30denní lhůty k vyřízení reklamace, může spotřebitel od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.
Jiná je situace, kdy prodávající vadu sice odstraní, ale podaří se mu poškodit zboží jiným způsobem. Reklamaci bude v takovém případě nutné považovat za včasně vyřízenou, to však nebrání uplatnit spotřebiteli nárok na náhradu vzniklé škody.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.