Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, naletěl jsem stejně jako ostatní. Teď jak z toho ven.
Odeslal jsem email s formulářem o ukončení členství. Profil jsem smazal, ale platbu chtějí nerad bych aby mi pak přišlo nějaké penále za nezaplacení.
Tady je nejdůležitější část emailu, kterou mám
a chci se zeptat jestli je to vše jak má být.
Všechny informace o tvém VIP členství zde ještě jednou v přehledu:
Členství: 1 měsíc
Platební metoda: Kreditní karta
Celková částka: 499 Kč
Z tohoto přehledu jsem usoudil, že službu VIP mám nastavenou na jeden měsíc, proto mě udivilo, že mi strhly peníze i další měsíc.
Podmínky užití
Následující obchodní podmínky upravují smluvní vztah mezi Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland (dále jen: paidwings) a uživateli a zákazníky jejích dálkových mediálních služeb (dále jen: uživatel). Stanovují podmínky používání služeb paidwings.
Stránka pouzesex.cz je nabídkou (dále jen služba) Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland.
Službou je komunikační platforma, jejímž prostřednictvím má uživatel, kromě jiného, možnost prezentovat se na internetu a hledat zájemce o partnerství, přátelství, one-night-stand nebo nezávazné schůzky. Služba nabízí mimo jiné možnosti kontaktování reálně existujících, stejně smýšlejících žen, párů a mužů, kteří případně chtějí poznat nové partnery. Dále služba nabízí několik možností komunikace, flirtování a představení vlastní osoby.
1. Předmět smlouvy; rozsah plnění
1. paidwings umožňuje uživatelům přístup na centralizovanou platformu. Na tuto platformu mohou odkazovat různé domény náležející paidwings. Tato platforma obsahuje profily a údaje jiných uživatelů. Uživatel může po vytvoření vlastního profilu vyhledávat v rámci platformy jiné profily. Uživatel si může prohlížet profily ostatních uživatelů a omezeně je kontaktovat.
2. paidwings provozuje kromě této služby také služby s jinými názvy a na jiných doménách. Aby bylo možné pro uživatele připravit co největší počet profilů, umožňuje paidwings uživatelům jednotlivých služeb přístup na profily uživatelů jiných služeb. Přihlášení do této služby zahrnuje rovněž zveřejnění uživatelského profilu na jiných portálech paidwings.
3. Služby paidwings jsou nabízeny výlučně pro soukromé, nekomerční účely. Registrací na některé ze služeb paidwings se uživatel zavazuje, že bude tuto službu využívat pouze pro soukromé účely.
4. paidwings poskytuje jak bezplatné, tak placené služby. Při bezplatné registraci si může uživatel založit profil, prohlížet si profily jiných uživatelů a jiným uživatelům zasílat připravené zprávy. Uživatelé, kteří se přihlásí k placené službě, mohou na rozdíl od bezplatné služby navíc kontaktovat jiné uživatele a psát jim vlastní zprávy. Placenou službu lze objednat na různě dlouhou dobu. Uživatel bude před zřízením těchto služeb informován o placeném charakteru, obsahu a rozsahu služeb a rovněž o ceně a platebních podmínkách.
5. paidwings zpřístupňuje systém v zásadě nepřetržitě (24/7). Pro dostupnost je rozhodující výstup routeru, který se z datového centra používaného paidwings] připojuje na internet (předávací bod). paidwings zaručuje svým uživatelům u placených služeb roční průměrnou dostupnost 97 %. Dostupnost je ovšem za omezenou považována teprve tehdy, když uživatel paidwings nahlásí chybu (chybové hlášení). Vyloučena jsou přerušení způsobená zásahy vyšší moci.
6. paidwings může pro poskytování svých služeb využívat externí pověřené poskytovatele služeb. K nim patří zejména poskytovatelé platebních služeb, poskytovatelé obsahu a další externí poskytovatelé služeb. Pověření externí poskytovatelé služeb, kteří poskytují služby jménem paidwings, nejsou považováni za třetí subjekty ve smyslu Všeobecných obchodních podmínek.
7. paidwings tímto informuje uživatele, že subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce se sídlem Praha 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, internetové stránky www.coi.cz. Uživatel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu rovněž prostřednictvím platformy pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na internetových stránkách http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Praha 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
2. Uzavření smlouvy
1. paidwings neuzavírá žádné smlouvy s osobami mladšími 18 let. Bude-li mít paidwings pochybnosti o plnoletosti uživatele, požádá jej o doložení věku. Jestliže uživatel tento doklad o věku nezašle do dvou týdnů, bude paidwings oprávněna k okamžitému vypovězení smlouvy.
Bude-li se paidwings důvodně domnívat, že není některá osoba způsobilá k používání, je paidwings oprávněna zkontrolovat identitu této osoby prostřednictvím žádosti o úřední dokumenty. Nezpůsobilí uživatelé budou vyloučeni z používání této služby.
2. Přístup ke službám poskytovaným paidwings je realizován po registraci uživatele pomocí jeho osobních údajů (mj. pohlaví, datum narození, e-mailová adresa). Registrací uživatel potvrzuje souhlas s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a Prohlášením o ochraně osobních údajů. Tím vznikne bezúplatný smluvní vztah mezi paidwings a uživatelem.
3. paidwings nabízí kromě bezplatných služeb různé placené služby (prémiové členství). Používáním těchto služeb uživatel vstupuje do jiného, od bezplatného smluvního vztahu odděleného smluvního vztahu. Tento druhý smluvní vztah se rovněž řídí těmito Všeobecnými obchodními podmínkami. O obsahu, splatnosti, ceně, době platnosti a platebních podmínkách bude uživatel u jednotlivých služeb informován před uzavřením placeného smluvního vztahu.
Po kliknutí na tlačítko „Koupit nyní“ se uživateli zobrazí nabídka k uzavření smlouvy o poskytování placených služeb paidwings. paidwings potvrdí zákazníkovi přijetí nabídky zpřístupněním služeb nebo e-mailem.
3. Ceny
1. Služby nabízené paidwings v rámci této služby jsou zdarma, pokud nebyl uživatel před uzavřením placené služby upozorněn na povinnost placení.
2. S cenami za placené služby, způsoby platby a rovněž dobou platnosti pokračujících závazků v rámci těchto placených služeb bude uživatel seznámen před použitím.
4. Platební podmínky
1. Platbu za placené služby je třeba předem zaplatit paidwings a bude v procesu objednávky inkasována zvolenou platební metodou v plné výši.
2. Nebude-li možné inkasování celé částky platby, může ji paidwings podle vlastního uvážení inkasovat rozděleně.
5. Výpověď; rozvázání smlouvy; doba platnosti smlouvy
1. Uživatel je oprávněn kdykoliv ukončit bezplatný smluvní vztah výpovědí. Výpověď provede uživatel buď oznámením paidwings, nebo pomocí funkce „Smazat profil“ ve službě. Po ukončení smlouvy budou profil uživatele a s ním související datové soubory smazány, pokud nebude zákonem požadováno jejich uložení. Smluvní vztah týkající se placených služeb musí být ukončen samostatně.
2. Uživatel placené služby může vypovědět smluvní vztah ve lhůtě 14 kalendářních dnů před koncem doby platnosti smlouvy. Pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu je nutná písemná forma (například faxem na +41 (0) 41 5087019). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno. Pro zjednodušení existuje formulář , který naleznete zde a který je možné si vytisknout.
3. Jestliže uživatel uzavřel smlouvu s dobou platnosti kratší než 30 dnů, je odlišně od ustanovení uvedených v odstavci 2 oprávněn smlouvu vypovědět kdykoli.
4. Výpověď bezplatného i placeného smluvního vztahu bude potvrzena e-mailem na uživatelem aktuálně uvedenou e-mailovou adresu.
5. paidwings je oprávněna k mimořádnému vypovězení smlouvy, jestliže
a) uživatel opakovaně porušuje své povinnosti podle § 7 odst. 5;
b) v rozporu s § 2 odst. 1 na žádost paidwings nepředloží žádný doklad o věku.
Zrušení VIP
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Podle čl. 5 odst. 2 Podmínek užití společnosti Paidwings AG může uživatel placené služby vypovědět smluvní vztah ve lhůtě 14 kalendářních dnů před koncem doby platnosti smlouvy. Pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu je nutná písemná forma (například faxem na +41 (0) 41 5087019). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno. Spotřebitel může využít formulář, který je možné vyhledat na webové adrese http://partnerskaseznamka.cz/pdf/cancellation.pdf.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.