Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Manželka jezdí na ranní směnu autobusem ze zastávky Huť, Stanovsko do Jablonce nad Nisou, v týdnu je to spoj 530851 6, o víkendu potom spoj 530851 100. Několikrát za poslední týden měl tento spoj značné zpoždění, takže manželka nemohla stihnout přestup v Jablonci a byl problém. Vždy se jednalo o zpoždění více než 5 minut, většinou cca 10 minut, dnes dokonce 12 minut. Nejhorší na tom je, že stejné zpoždění mají i ty víkendové spoje, kdy tímto spojem jezdí jen pár lidí... Vždy řídí starý děda, připomínající bezdomovce...
Prosím o nápravu a dodržování jízdního řádu.
|
Tweet |
Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.