Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaregistroval jsem se do Affaire1-bezplatné seznamky a po přihlášení mi nešlo editovat obsah- nic. Nešlo na stránce nic přečíst jenom tam byla zobrazena nabídka pro zaplacení VIP členství. Vybral jsem si z nabídky poplatek 250,- na dobu 12 měsíců. Platba jak jinak než kartou.Po hodině mi přišel email k identifikaci s doplněním adresy,telef.čísla. Takže žádný doklad o zaplacení jak jsem očekával a tím jsem neměl přehled co jsem zaplatil.Ještě v noci jsem se podíval na I.bank. a nevěřím vlastním očím.
Byla provedena blokace na částku 8 319,-Kč!
V tu chvíli jsem jim odepsal, že nesouhlasím aby mi toto strhli a že v tom případě odstoupím od smlouvy a budu je žalovat za neoprávněnou výši polatku.
Na to nebyla žádná reakce,až po cca týdnu přišel email s PrintScrenem že jsem musel vidět a vědět o roční částce, že jsem si nepřečetl VOP a že je to roční poplatek za VIP služby.
Ihned jsem odeslal výpověď -Odstoupení od smlouvy s vrácení poplatku a dodnes mi od nich nepřišlo nic!
Požaduji vrácení stržené čáatky
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.