Společnost


UNIQA pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26348Vyhodnocení pojistné události

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 minut 50 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2018, před 6 lety

Jitka Radimecká

Znění stížnosti

Dne 6. 9. 2018 došlo v našem rodinném domě k sdruženému napětí na všech zásuvkách objektu, a to závadou v elektrické instalaci, kdy revizní technik zjistil v měřené části elektroměrového rozvaděče uvolněnou svorku nulového N vodiče. Nedokonalým spojem mezi nulovým N vodičem a PE vodičem s trojfázovým energetickým přívodem vznikalo nárazově přes okruhy zapojených svítidel sdružené napětí. To způsobilo škodu na kotli a multifunkční tiskárně. Vzhledem k tomu, že jsme pojištěni na závadu v elektroinstalaci, jsem dne 16. 9. 2018 nahlásila pojistnou událost. Dnes, den nato, mi přišlo vyjádření společnosti UNIQA, kde mi oznámili, že škoda vznikla přepětím, na které nejsme pojištěni. S tím já nemohu souhlasit, dle mého názoru se o přepětí nejedná.


Požadované řešení

Přehodnocení pojistné události. Dle mého názoru sdružené napětí se nerovná přepětí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2018 10:39, před 6 lety

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitelka může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto.

Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.