Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#26352Poplatek 2.247Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2018, před 6 lety

Kateřina Martinová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 17.08.2018 jsem uhradila poplatek 149Kč za 30 denní členství. Dnes t.j. 17.09.2018 jsem zjistila, že mi bylo z účtu sraženo 2.247Kč společností be2. Tyto praktiky mi připadají poněkud podivné, vzhedem k tomu, že o následné platbě jsem nebyla informována a nedala jsem k ní souhlas. Já jsem si zaplatila členství pouze na 1 měsíc. Vůbec jsem nebyla ani emailem informována o tom, že mi bude následeně sraženo 2.247Kč a tím se mi automaticky prodlužuje členství. Kontakt na zákaznický servis samosřejmě žádný není.


Martinová


Požadované řešení

Vrácení platby 2.247Kč a ukončení členství po vypršení zaplaceného 1 měsíce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2018 19:50, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.9.2018 14:57, před 6 lety

ID: 174448207


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.9.2018 09:03, před 6 lety


Kateřina Martinová

Dobrý den,

Ano zákaznický servis mne již kontaktovat, pouze s informací, že je členství ukončeno ke dni 17.12.2018. Měla jsem na ně více otázek, které jsou do dnešního dne nezodpovězeny. Například proč mi nebylo členství prodlouženo automaticky zdarma, když jak garantují na svých internetových stránkách cituji "Našim VIP uživatelům garantujeme kontakt s minimálně s 10 doporučenými potenciálními partnery . pokud jste si do vypršení lhůty Vašeho VIP členství nestihl/a vyměnit zprávy s minimálně 10 partnery, zdarma prodloužíme dobu platnosti Vašeho VIP členství."
Za dobu svého přeplacené členství jsem si nevyměnila zprávy s více jak 10 potenciálními partnery, tudíž nevznikl nároka na sražení částky, členství mělo být prodlouženo automaticky.

Dále jsem žádala, aby v mém případě bylo postupováno dle všeobecných obchodních podmínek a vzhledem k tomu, že bylo členství zaplaceno na zkoušku (při výběru služby je u ní uvedeno "nejlepší na vyzkoušení", tudíž při podání vypovědi je možno odchýlit se od pravidla stanovená pro podání výpovědi. Na základě bodu 8 odst.2 jsem žádala o to, aby bylo členství ukončeno ke dni podání vypovědi a to k 17.09.2018. K tomuto dotazu mi nebylo zasláno žádné vyjádření.

Dále bych ráda věděla a pochopila, kde v podmínkách obchodníka, či kdekoliv jinde je uvedeno, že jim dávám souhlas k použití mé platební karty a k dovolení odečtu peněz z mého účtu. Obchodník mi v odpovědi uvádí, že jsem souhlasila s automatickým obnovením členství. Nejsem si jistá, zda to v překladu znamená, že jim dávám souhlas k opětovnému použití mé platební karty. Ve všeobecných obchodních podmínkách je uvedeno v bodě 6 odst. 1 že se zavazuji, že budu své kontaktní a platební údaje udržovat k aktuálním stavu. Což mi také nepřijde jako můj souhlas.

Děkuji Martinová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 14:49, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby se mohla vyjádřit ke všem připomínkám a dotazům spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2018 17:07, před 6 lety

ID: 174448207


Dobrý den.

Tzv. ‚Záruka úspěchu‘ se vztahuje na minimálně 3-měsíční Prémiové členství, které bylo včas a řádně vypovězené (viz prosím přiložený Screenshot sekce Pomoc). Ani jedna z uvedených podmínek se na Vaše Prémiové členství nevztahuje.

Vaše Prémiové členství bylo vypovězené ke dni 18.09.2018, jakmile náš Zákaznický servis Vaši Výpověď ze dne 17.09.2018 přijal a zpracoval. Výpověď Vašeho Prémiového členství Vám byla potvrzená k stejnému dni.

V souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byla informována prostřednictvím platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a/ anebo Všeobecných obchodních podmínek be2, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.be2.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2018 08:10, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.11.2018 10:30, před 6 lety


Kateřina Martinová

Dobrý den,
v sekci "Nejčastěji kladené otázky" hned u první otázky co je u Be2 zdarma a za co se musí platit uvádíte cituji:

"Všem VIP členům nabízíme naši Záruku úspěchu. Garantujeme kontakt s minimálně 10 doporučenými potenciálními partnery. Zdarma prodlužujeme Vaše VIP členství do té doby, dokud nenavážete plnohodnotný kontakt s nejméně 10-ti uživateli be2."

Jak je uvedeno výši tak v sekci pomoc uvádíte něco jiného. Jak mám tedy vědět podle čeho se řídít? Informace v které sekci jsou pravdivé?

Martinová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.11.2018 12:57, před 6 lety

ID: 174448207


Dobrý den.

Všechny informace jsou pravdivé. V jedné části je uveden skrácený popis této ponuky - základní informace a na přislouchajícím místě je táto ponuka vysvětlena do detailu.

V případě nejasností je vždy možné kontaktovat Zákaznícky servis před obnovením členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.11.2018 16:40, před 6 lety


Kateřina Martinová

Dobrý den,
je hezké, že v případě nejasností je možné kontaktovat zákaznické centrum, ale pokud si v sekci Co je zdarma přečtu informace a není zde uvedeno, ze jsou to pouze zakladni informace a neni zde uveden jiný odkaz, kde se dozvím o podminkach, tak tyto základní informace považuji za pevně dané a nemám důvod kontaktovat zákaznická servis. Z mého pohledu to vypadá jako klamání zákazníka, protože pokud tam nemáte uvedeno, že jsou to pouze zakladni informace, které jsou v jine sekci vysvětleny, jedná se o nedostatečné informace, popřípadě zřejmě i neúmyslně zatajene podmínky. Martinova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.11.2018 14:33, před 6 lety

ID: 174448207


Dobrý den.

Všechny informace o tzv. ‚Záruke úspěchu‘, jsme již objasnili a je možné je taky najít v sekci Pomoc.

V případě dalších nejasností, prosím, kontaktujte přímo Zákaznícky servis na adrese zakaznickyservis@be2.cz.

Děkujeme za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2018 15:28, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.1.2019 13:56, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.