Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den, dne 12.4.byl strzen poplatek 156kc za registraci, dne 11.5. mi byla automaticky strzena castka 2247kc,po teto částce jsem je ihned kontaktovala na uvedeny email že rusim účet a odebírám veškeré souhlasy o zpracovani osobních údajů a udaje ke kreditní kartě. Dne 7.9.me kontaktovali s tim ze po me budou vymáhat částku za VIP členství 2247+280poplatek za neuhrazenou platbu a to za měsíc srpen, zari, rijen, toto členství a účet mel být jiz zrušen v květnu bohužel na moje emaily nikdo nereagoval, dekuji za pomoc
Seznamka be2 a zrušení členství
Žádám o zrušení účtu a zastaveni vymahane částky
|
Tweet |
Pokud byla smlouva ze strany spotřebitelky ukončena, není společnost oprávněna žádat úhradu dalších plateb. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu zrušila. Pokud společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 172601996
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2.
Dobrý den, ano jiz me kontaktovali emailem, ze dluzim za obdobi od srpna, na to jsem jim vznesla namitku tak jak maji uvedeno v emailu, ze jsem členství rusila již v květnu a dodnes nebyla moje výpověď potvrzena, na to mi ze zákaznického centra stale tvrdi ze me kontaktovali, bohužel jejich odpoved prostě nemam a stale dokola opakuji ze vse bylo popsano v obchodních podmínkách atd, bohuzel jejich informace v obchodních podminkach jsou nejasné a matouci, kdyz chcete ucet zrusit malo kde najdete srozumitelně napsáno jak a kde, proto jsem je kontaktovala výpovědi na email na ktery neodpovedeli.
ID: 172601996
Dobrý den.
Přesný postup Výpovědi Prémiového členství viz prosím v části 8. Všeobecných obchodních podmínek, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.be2.cz (https://www.be2.cz/info/vop) a také přímo v jejich uživatelském profilu,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, podle Evropské spotřebitelského centra, se jevi vymahani poplatku jako neoprávněné, z mých podkladů vyplývá ze jsem smlouvu vypovedela, případ byl postoupen k řešení s podnikatelem partnerskému centru v Lucembursku pod zn. ECCCZ-1177.O dalším postupu budu informovana
S hodnocením Evropského spotřebitelského centra souhlasíme a dovolili bychom si zdvořile požádat, aby zde spotřebitelka doplnila případný další postup ve věci pro další uživatele. Děkujeme.
Vážená paní Bardonková,
touto cestou Vás informuji o uzavření Vašeho případu. Bohužel jsme nuceni Váš případ v rámci sítě ESC uzavřít, neboť mimosoudního řešení se nám nepodařilo dosáhnout. Podnikatel odmítl akceptovat jakoukoli naši argumentaci týkající se zpochybnění automatické prolongace smlouvy, téže podnikatel odmítl akceptovat skutečnost, že jste Vaši smlouvu vypověděla včasně a že postačí zaslání výpovědi prostým e-mailem.
Další možností, jak se pokusit celý případ vyřešit, je samozřejmě cesta občanskoprávní žaloby, kdy byste tedy primárně řešila zpochybnění automatické prolongace jako takové a požadovala vrácení částky, kterou Vám podnikatel strhl v květnu. V této souvislosti Vás však musím upozornit, že ESC nemůže zastupovat spotřebitele v řízeních před soudy. Daného podnikatele byste mohla žalovat v České republice, přičemž existuje několik zjednodušených typů soudního řízení - platební rozkaz, evropský platební rozkaz či řízení o drobných nárocích. Pokud byste se pro některou z těchto variant rozhodla, doporučuji Vám zaslat podnikateli nejprve kvalifikovanou předžalobní výzvu, v rámci které byste požadovala jak vrácení částky, která Vám byla stržena v květnu letošního roku, tak i zastavení vymáhání pohledávky. Taktéž by bylo vhodné celou věc řešit s advokátem, a to s ohledem na to, že v dané věci se jedná o tzv. bagatelní spor, kdy z důvodu nízké částky není přípustný opravný prostředek. V dané věci Vám můžeme poskytnout např. screenshoty webových stránek podnikatele, ze kterých je patrné, že informace o automatické prolongaci smlouvy není poskytnuta dostatečně a které by Vám mohli při případném soudním řízení velmi pomoci. Pokud byste byla v rámci soudního řízení úspěšná, náklady za soudní řízení, což zahrnuje i náklady za advokáta by šly k tíži protistrany. Seznam advokátů naleznete na www.cak.cz.
Pakliže byste se rozhodla celou věc neřešit soudní cestou, jestliže by Vás podnikatel či inkasní agentura žalovala (zatím nás nikdo ohledně takovéto žaloby neiformoval), můžete rovněž prokázat, že jste výpověď zaslala a téže i namítnout neplatnost automatické prolongace.
Je mi líto, že Vám nemohu podat příznivější zprávu.
Toto mi bylo zasláno jako odpověď, tak že nezbývá než zaplatit.
Bohužel, pokud ESC nebylo v mimosoudním řešení úspěšné, nezbývá než věc řešit prostřednictvím občanskoprávního sporu, jak je v přípisu uvedeno.
Dovolíme si k tomu podotknout, že také nemáme informaci o tom, že by společnost či inkasní agentura uplatnily nárok u soudu. Jedině pravomocně ukončené soudní řízení by pak mohlo být podkladem pro exekuci. Bez pravomocného rozsudku ve věci exekuce není možná. Inkasní agentury se tak snaží přimět spotřebitele k zaplacení usilovným tlakem přes různé komunikační poplatky, avšak nemají žádné oprávnění k zásahu do majetkové sféry spotřebitele.
Vzhledem k výše uvedenému nám bohužel nezbývá nic jiného, než stížnost uzavřít.
Hodnocení: