Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#26359Zrušení Prémiového členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.09.2018, před 6 lety

Bronislav Palla

Znění stížnosti

Chci zrušit Prémiové členství tak, aby mi už nebyla strhnuta další platba a potom také chci smazat svůj profil na této seznamce.
Zakoupil jsem přes elektronickou kartu dne 2.9.2018 Prémiové členství na jeden měsíc, ale nejde to jednoduše zrušit. Celá seznamka je udělaná tak, aby tahala z lidí peníze.


Produkt

Seznamka academicsingles.com - Prémiové členství, profil je na email bronislav.palla@seznam.cz.cz


Požadované řešení

Zrušení Prémiové členství a následné zrušení celého mého profilu, vymazáni veškerých osobnich udajů.
Potvrzeni emailem, že dané zrušeni proběhlo v pořádku a nadále se nebudou strhávat finance z elektronické karty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2018 19:26, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.9.2018 15:11, před 6 lety

ID: 177989172


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 02.10.2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@be2.cz, mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.9.2018 18:51, před 6 lety


Bronislav Palla

Hodnocení:

Komentář: Stačilo poslat mail s přílohou, kde byl podepsaný formulář ke zrušení prémiového členství. Tuto možnost nemají uvedenou ve Všeobecných podmínkách a tím klamou své klienty.