Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne12.8.2018 jsem bohužel zaplatila poplatek 156,-Kč na internetových stránkách be.2.Členství obnovují automaticky, ovšem už se nikde nepíše, že další poplatek si odečtou sami z účtu a to 2 247,-Kč.Tento poplatek si odebrali z mého účtu dne 17.8.2018 bez předchozího upozornění nebo žádosti o platbu.
Žádost o zrušení mého Prémiového členství jsem společnosti be.2 řádně zaslala poštou na jejich adresu i na email.
Bohužel se mi nedostalo kladné odpovědi.
Zrušení VIP členství
Zrušení VIP (premium) členství,smazání profilu a vymazání všech mých osobních údajů z databáze be.2 a vamáhání jakýckoliv dalších poplatků.A vrácení požadované částky 2 247,-Kč.
Irena Kožnarová
Předpokládám kladné vyřešení stížnosti
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 177225009
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Singles50.
Dobrý den,
dostala jsem od Vás pouze automaticky vygenerovanou odpověď, ale ve Vašich obchodních podmínkách není dostačující poznámka o tom, že budete automaticky prodlužovat členství a to za poplatek 2 247,-Kč, který jste si automaticky odečetli z mého účtu.
Vaše stránky jsem využívala jen měsíc a to od 12.8.-12.9.2018.Od té doby jsem už na Vašich stránkách be2 nebyla.
Odstupující dopis jsem Vám řádně mnou podepsaný zaslala přímo na Vaši adresu do Lucemburska jako doporučený.Bohužel zatím žádná konkrétní reakce na tento odstupující dopis.
Znovu tedy žádám o zrušení mého Prémiového členství,deaktivaci mého profilu a nadále jeho prodlužování.
Strženou částku 2 247,-Kč řeším se svojí bankou.
Irena Kožnarová
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: 177225009
Dobrý den,
v souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byla informována prostřednictvím platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a/ anebo Všeobecných obchodních podmínek Singles50, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.Singles50.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu.
Reakci na Vámi zaslané Odstoupení od smlouvy viz prosím v rámci emailové komunikace ze strany Zákaznického centra ze dne 17.09.2018.
Mějte prosím na paměti, že v případě neoprávněné realizace Chargeback bude případ předán k řešení Oddělení pohledávek,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
dne 24.9.2018 jsem obdržela zprávu od zákaznického servisu singels50, kde jsem byla informována o deaktivaci mého profilu.K definitivnímu smazání mého účtu a všech osobních údajů pod ním uložených dojde v příštích 10 dnech. Po dokončení mě bude zákaznický servis informovat.
Stížnost u mé banky byla zamítnuta.
Irena Kožnarová
Společnost má povinnost, než dojde k uzavření smlouvy, informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.