Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 11.9. mi byla doručována zásilka na mojí adresu (Dvořákova ul, Děčín 2, 405 01). Jelikož jsem nebyl doma, ve schránce jsem nalezl utrženou polovinu "výzvy k vyzvednutí zásilky" s částí bez nacionálů a propiskou napsané "Ve velké schránce na vchodových dveřích máte zásilku" (kopii mohu dodat). Ona schránka slouží pouze pro letáky a je volně přístupná komukoliv. V daný den jsem nebyl jediný, komu tímto způsobem byla dodána takto zásilka. Byly celkem 2. Kazdopádně zasilku jsem ve schránce nenalezl. Štěstí bylo, že sousedka zasilky nalezla a večer mi ji donesla. Jednalo se o zasilku z Číny, která byla hrazena předem. Nehledě na to, že na ní byly i citlivé údaje (email a telefon). Volal jsem vedoucí doručovatelek, která mě odkázala ohledně vyjádření na stránky České pošty.
Zásilka z Číny, předem placená
Rád bych slyšel nějaké kroky, které vedly k nápravě a hlavně chci, aby byla doručovatelka poučena, jak má se zásilkami správně nakládala a nedocházelo k těmto věcem.
|
Tweet |
Nebyla-li zásilka doručena v souladu s uzavřenou smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírného řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman