Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
18.6.2018 jsem si u internetového obchodu Zbozi od
vyrobce s.r.o. IČO: 6650805 (http://levne-hracky-eshop.cz/) objednala a
zaplatila zboží v hodnotě 550 Kč. Přišla mi e-mailová zpráva, že platbu
přijali a objednávku vyřizují. Předpokládaná doba dodání měla být 14
dnů, v e-mailu už ale uváděli 15 až 45 pracovních dnů. Když jsem se po
14 dnech sháněla, v jakém stavu objednávka je, přišla mi odpověď, že
výrobce zrušil moji objednávku z důvodu, že zboží, o které se jednalo,
došlo na skladě. Požádala jsem několikrát o vrácení peněz zpět na účet,
ale vždy přišla automatická odpověď, že mne budou do 36 hodin
kontaktovat. Samozřejmě se do dnešního dne nikdo neozval. Při bližším
pátrání na www.justice.cz jsem zjistila, že nejen za touto, ale i dalšími
nedůvěryhodnými společnostmi, stojí paní Tetiana Ilinykh. Kontaktovala jsem ČOI.
ČÁSTKU 550 Kč PROSÍM UHRAĎTE NA ČÍSLO ÚČTU: 2201341601/2010 VARIABILNÍ SYMBOL: 1802011892 PLATBY ZE SLOVENSKA: IBAN:CZ4120100000002201341601 BIC/SWIFT:FIOBCZPPXXX Prijemce : Zbozi od vyrobce s.r.o. O PŘIJETÍ PLATBY A ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY VÁS BUDEME INFORMOVAT EMAILEM. DĚKUJEME S POZDRAVEM TÝM http://levne-hracky-eshop.cz/
Žádám o vrácení peněz na můj účet.
|
Tweet |
Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ze zrušené smlouvy ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitel stanovil, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.