Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.11.2017 jsem zakoupil triko v ceně 390kč v kladenské prodejně. Triko jsem měl na sobě 6.8. až 8.8.v ranních hodinách když jsem byl na rybách. Následkem pocení došlo ke změně barvy na přední straně což se umocnilo po vyprání a uschnutí. Triko jsem reklamoval 7.8.v kladenské prodejně kde bylo i zakoupeno. Řešení reklamace proběhlo 3.9.-reklamace neuznána. Odůvodnění:,,triko je opotřebováno (cca 3x na sobě v ranních hodinách) a zřejmě bylo sušeno na přímém slunci". Konec odůvodnění. Při koupi mi byl přiložen info. leták "jak správně pečovat o naše výrobky". V letáku se nepíše nic o tom,kde jak a na čem mám sušit zakoupené triko.Triko bylo sušeno v sušičce.
Po zamítnuté reklamaci jsem ing. Janíčkovi zaslal mailem nesouhlasný dopis s uvedenými skutečnostmi a nebylo mi odpovězeno!
V dopise byl i dotaz, jak může takto od stolu posoudit a zamítnout reklamaci, která nese známky nekvalitní výroby s tím, že triko bylo opotřebeno. Kdyby bylo neopotřebeno, tak by nedošlo ke změně barvy na přední straně.
tmavozelené triko - ryba 144635
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.