Společnost


BANNER-TRADING s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26378Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2018, před 6 lety

František TYBUREC

Znění stížnosti

Dne 8.11.2017 jsem zakoupil triko v ceně 390kč v kladenské prodejně. Triko jsem měl na sobě 6.8. až 8.8.v ranních hodinách když jsem byl na rybách. Následkem pocení došlo ke změně barvy na přední straně což se umocnilo po vyprání a uschnutí. Triko jsem reklamoval 7.8.v kladenské prodejně kde bylo i zakoupeno. Řešení reklamace proběhlo 3.9.-reklamace neuznána. Odůvodnění:,,triko je opotřebováno (cca 3x na sobě v ranních hodinách) a zřejmě bylo sušeno na přímém slunci". Konec odůvodnění. Při koupi mi byl přiložen info. leták "jak správně pečovat o naše výrobky". V letáku se nepíše nic o tom,kde jak a na čem mám sušit zakoupené triko.Triko bylo sušeno v sušičce.
Po zamítnuté reklamaci jsem ing. Janíčkovi zaslal mailem nesouhlasný dopis s uvedenými skutečnostmi a nebylo mi odpovězeno!
V dopise byl i dotaz, jak může takto od stolu posoudit a zamítnout reklamaci, která nese známky nekvalitní výroby s tím, že triko bylo opotřebeno. Kdyby bylo neopotřebeno, tak by nedošlo ke změně barvy na přední straně.


Produkt

tmavozelené triko - ryba 144635


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2018 08:35, před 6 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2018 16:53, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.