Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#26379Nedostatek slibovaného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2018, před 6 lety

Taťána Fialová

Znění stížnosti

V Penny Hanušovice nás pilně zásobují body na zakoupení zboží jako pánve,hrnce atd.Zatím se nám nepodařilo koupit nic,protože to nemají.Když se zeptáme kdy bude,je nám sděleno prodavačkou u pokladny,že zítra.Zítra nám sdělí,že zítra.Dnes nastal zlom a bylo nám sděleno,že si máme lístky schovat/máme jich asi 50/což ukazuje,že nenakupujem zatím jinde.Zboží bude prý někdy po novém roce.Je to výsměch a klamání zákazníka.Do Penny to máme asi 3 km.Jezdit tam každý den nám teda nevyhovuje.Myslím,že se vrátíme do našich původních obchodů a vaši slibotechnu necháme těm,co na to mají nervy.S pozdravem Fialová


Požadované řešení

Chci, aby to co slibujete bylo v prodejně


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2018 11:26, před 6 lety

Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová či jiná akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu akce.

Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2018 21:49, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.