Společnost


Raiffeisenbank a.s.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26380Zrušení kreditní karty RB - Mall

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 hodin 21 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.09.2018, před 6 lety

Josef Hrabák

Znění stížnosti

Dne 9.8.2018 jsem na pobočce RB-Most rušil jejich kreditní kartu. Důvod rušení byl, že ji nevyužívám. Dostal jsem informaci, že cca do 14dnů bude zrušena. Jelikož byla i po 14dnech stále aktivní, volal jsem na centrálu RB, kde mi operátot sdělil, že se to mohlo opozdit. Že vidí, že je vše v pořádku ať jsem jen trpělivý. Cca dalších 14dnů a situace se opakovala. Asi po třech telefonátech mi sdělili, že nevidí mou výpověď, zda jim ji mohu naskenovat a že vše zařídí. Překvapentím jaký tam mají bordel jsem výpověď naskenoval a zaslal jim ji. Nicméně se nic nedělo a proběhli dvě další telefonické urgence a dvě emailové. Dnes mi přišlo vyjádření, že tím že jsem projevil i zájem o jejich kreditku, tuto výpověď ignorují. Což jsem dnes v emailu odmítl s tím, že konzultace jiného produktu nemůže zrušit již platnou výpověď u produktu jiného. Protože už pomalu nevím kudy kam, obracím se sem.

Díky


Produkt

Kreditní karta Raiffeisen bank MALL


Požadované řešení

Požaduji, aby byla kreditní karta ukončena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2018 10:56, před 6 lety

Nebude-li spotřebitel se svou žádostí úspěšný, může podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a poskytovatelem platebních služeb při nabízení a poskytování platebních služeb. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese https://www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Společnost Raiffeisenbank a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

Pokud je klient nespokojen se službami naší banky, může vzniklou situaci s námi řešit prostřednictvím celé řady komunikačních kanálů. Jsme k dispozici na kterékoliv z našich více než 120 poboček, dále samozřejmě na e-mailové adrese info@rb.cz nebo reklamace@rb.cz, na bezplatné nonstop telefonní lince 800 900 900 a také na Twitteru či Facebooku. Reklamaci lze samozřejmě podat i skrze Českou poštu, a to na adresu Raiffeisenbank, a.s., Klientský servis, tř. Kosmonautů 1082/29, 779 00 Olomouc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.