Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 9.8.2018 jsem na pobočce RB-Most rušil jejich kreditní kartu. Důvod rušení byl, že ji nevyužívám. Dostal jsem informaci, že cca do 14dnů bude zrušena. Jelikož byla i po 14dnech stále aktivní, volal jsem na centrálu RB, kde mi operátot sdělil, že se to mohlo opozdit. Že vidí, že je vše v pořádku ať jsem jen trpělivý. Cca dalších 14dnů a situace se opakovala. Asi po třech telefonátech mi sdělili, že nevidí mou výpověď, zda jim ji mohu naskenovat a že vše zařídí. Překvapentím jaký tam mají bordel jsem výpověď naskenoval a zaslal jim ji. Nicméně se nic nedělo a proběhli dvě další telefonické urgence a dvě emailové. Dnes mi přišlo vyjádření, že tím že jsem projevil i zájem o jejich kreditku, tuto výpověď ignorují. Což jsem dnes v emailu odmítl s tím, že konzultace jiného produktu nemůže zrušit již platnou výpověď u produktu jiného. Protože už pomalu nevím kudy kam, obracím se sem.
Díky
Kreditní karta Raiffeisen bank MALL
Požaduji, aby byla kreditní karta ukončena.
|
Tweet |
Nebude-li spotřebitel se svou žádostí úspěšný, může podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a poskytovatelem platebních služeb při nabízení a poskytování platebních služeb. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese https://www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost Raiffeisenbank a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
Pokud je klient nespokojen se službami naší banky, může vzniklou situaci s námi řešit prostřednictvím celé řady komunikačních kanálů. Jsme k dispozici na kterékoliv z našich více než 120 poboček, dále samozřejmě na e-mailové adrese info@rb.cz nebo reklamace@rb.cz, na bezplatné nonstop telefonní lince 800 900 900 a také na Twitteru či Facebooku. Reklamaci lze samozřejmě podat i skrze Českou poštu, a to na adresu Raiffeisenbank, a.s., Klientský servis, tř. Kosmonautů 1082/29, 779 00 Olomouc.