Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, přidávám zkušenost ohledně nedodané zásilky poštou.
Firma mě zlomila do zaslání vzorku "ZDARMA". Ten jsem přebral od poštáka.
Dnes 18.9.2018. Mi přišla sms ve které stálo že žadají o zplacení 1435 kč za výrobky které jsem obdržel. bohužel žádné jejich výrobky jsem neobdržel. Ani jsem nedostal žádnou zprávu že by mi tyto výrobky měli doručit. Proto tedy nechápu proč mám platit za něco jsem jsme vůbec nedostal. a ani jsme přímo nesouhlasil s tím že chci zasílat další balíky. Hned poté jsme se spojil se slečnou na vašem operátorském středisku. Která mi mohu říct lehce vyhrožovala a všechnu vinu házela na mě. Nechápu tedy proč bych měl platit za něco co jsem fyzicky nedostal do vlastních rukou. Částku jsem bohužel musel uhradit kvůli hrozbě narůstajících penálů. Takže Produkty jsme zaplatil nikdy jsem je ale neviděl a ani podle operátorky ani neuvidím.
Žádný vstřícný krok od firmy nenastal.Takže někdo kdo by si rád něco objednal nebo už objednal hlídejte si poštu. Jinak se vám stane to stejné.
vrácení peněz/zaslání produktů
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.
Fungování inkasních agentur není dosud zákonně upraveno, tyto agentury mohou požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.
Vážený pane Jelínku,
v systému evidujeme 25 zákazníků na jméno Jan Jelínek, prosíme o zaslání zákaznického čísla nebo alespoň adresy, abychom mohli situaci ověřit a vyřešit.
Děkujeme a jsme s pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Jan Jelínek
Na Kampě 4 - trvalé bydliště
Je možné že je tam uvedená adresa Dobšická 40, Horní Počernice.
Děkuji.
Praha, dne 19.09.2018
Vaše zákaznické číslo: 8772541
Produkt: 4200 FitLiver with Silymarin
Vážený pane Jelínku,
dovolte, abychom Vám vysvětlili systém zasílání našeho produktu 4200 FitLiver with Silymarin.
Před časem jste byl/a kontaktován/a naším externím telemarketingovým partnerem, od kterého jste dostal/a nabídku na produkt nejlépe odpovídající Vašemu životnímu stylu nebo Vašim potřebám. Pracovník Vám po telefonu popsal nejen úvodní nabídku k otestování našeho produktu, zároveň Vám i sdělil, jak bude postupováno dále. Tyto informace jste si v telefonickém rozhovoru odsouhlasili a Vy jste nám dobrovolně sdělil/a svou adresu, na kterou má k zasílání docházet. Tím byla Vaše adresa zanesena do databáze, a v tom okamžiku jste se stal/a naším zákazníkem.
V hovoru Vám bylo řečeno, že první zásilka, tzv. UVÍTACÍ BALÍČEK, je odeslán zdarma, jen za cenu poštovného a balného ve výši 79,-Kč se složenkou splatnou 14 dní.
Úvodní balíček je zasílán jako "Balík do ruky" a obsahuje počáteční dvacetidenní dávku Vámi zvoleného doplňku stravy.
U Vámi vybraného produktu odborníci doporučují užívání alespoň po dobu 3 měsíců, aby to mělo správný efekt. Proto jste během hovoru dostal/a informaci o výhodách našeho systému spočívajících právě v tom, že se nemusíte starat o shánění dalších dávek.
V hovoru tedy muselo zaznít, že pokud od Vás do 7 dnů po přijetí zásilky nedostaneme zamítavou zprávu, obdržíte od nás každých 20 dní další zásilku produktu za zvýhodněnou cenu bez poštovného a balného spolu se složenkou, která se vztahuje k té konkrétní zásilce.
Tyto zásilky chodí již jako listovní, v obálce přímo do Vaší schránky, aby to pro Vás bylo co nejpohodlnější.
Viz také informace na stránce www.helvetia.cz/pravidelne-zasilky .
Pokud se rozhodnete z jakéhokoli důvodu ukončit zasílání, stačí zavolat k nám na zákaznický servis, nebo nám zaslat e-mail či korespondenční lístek. Ze zákona máte na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu 14 dní od přijetí 1. zásilky, u nás si můžete o zrušení odběru zažádat kdykoliv. Náš zákaznický servis jste nikdy nekontaktoval a o zrušení zasílání nežádal.
Nahrávku Vašeho hovoru můžeme v případě Vašeho zájmu vyhledat a celou konverzaci prověřit, případně Vám nahrávku zaslat e-mailem. Uvítací balíček jste převzal, tak jak uvádíte výše, ale NEUHRADIL jste ho. Než byla pohledávka postoupena inkasní agentuře MBA, bylo Vám odesláno celkem 5 upomínek, na které jste nereagoval.
Aby se celá situace uzavřela, zasíláme Vám v příloze čestné prohlášení o neobdržení dvou zásilek, prosíme o podpis a zaslání na emailovou adresu: info.cz@helvetia-dm.com. Nikdy po nikom nechceme, aby platil, co prokazatelně nemá. Jen je třeba to řešit zavčasu. Z celkové částky 1435 Kč, kterou jste uhradil, Vám bude vráceno 863 Kč, prosíme o zaslání čísla účtu, kam můžeme částku převést.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Na upomínky jsme nereagoval jelikož jsem ani žádné nedostal..
Ale jsme rád že se to vyřešilo takto..
Děkuji..
číslo účtu: 1024972909/6100
Vážený pane Jelínku,
děkujeme za zaslání čísla účtu, během několika dní Vám bude částka vrácena. Prosíme o podepsání a zaslání čestného prohlášení, abychom mohli faktury uzavřít a prosíme o uzavření případu.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.