Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 12.9.2018 jsem se zaregistrovala premium singels50 s poplatkem 156,00Kč, jenže oni si strhli částku 4752,00 Kč, hned po pár minutách, jsem to zjistila a ihned ten den jsem je žádala emailem o zrušení členství a vrácení částky 4752,00 Kč, moji žádost jsem opakovala několikrát a opakuji každý den, ale oni nereagují, napíše jen automat. Jde z jejich strany o podvod a uvedení zákazníka v omyl. Prosím Vás o pomoc co mám udělat, nedá se s nimi spojit. Je to špatná zkušenost, jsem 22 roků vdova a chtěla jsem to zkusit.Dnes je 18.9.2018 šest dní mě tato situace trápí. Předem Vám děkuji s pozdravem
zrušení členství v seznamce premium singels50 a vrácení částky 4752,00 Kč, kterou si neoprávněně strhli
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 172344836
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 4752 Kč ke dni 25.09.2018 refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil".
Hodnocení:
Komentář: Moc Vám děkuji, jste neuvěřitelně hodní. I kdyz jsem 22 roku vdova a je mi 61roků jiz tu blbost se seznamkou neudělám,moc Vám děkuji jste uzasni lidé. Děkuji moc. Jana Kupcova