Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, kdysi v minulosti jsem si založil již zmíněnou seznamku, respektive účet na ní. Vůbec jsem ale netušil, že se mi budou dál a dál strhávat z účtu tak obrovské peníze. Chci tedy zažádat majitele této seznamky o zrušení premium členství a smazání celého účtu. Bohužel si ani už nepamatuju přihlašovací údaje, takže snad postačí mé jméno, příjmení či jiné kontaktní údaje. Již si nepřeji, aby mi byli z bankovního účtu strhávány takové kvanta peněz. Doufám, že tahle stížnost pomůže a nebudu se muset obracet někde jinde. Mockrát děkuji. Kubový Daniel.
Premium účet a žádost o jeho zrušení a s ním i zrušení celého účtu.
Zrušení premium členství a s ním i zrušení celého účtu.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 173605700
Dobrý den.
V zájmu Výpovědi Prémiového členství prosím dodržte postup, uvedený v rámci Všeobecných obchodních podmínek, část 8: www.be2.cz/info/vop.
Vaše registrační emailová adresa je adresa, kterou jste uvedl v neveřejné části této stížnosti.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte:
ochrana@be2.cz,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dodržel jsem postup uvedený v rámci Všeobecných obchodních podmínek, část 8. Sepsal jsem dopis s žádostí o výpověď prémiového členství. Přidávám tento dokument i tady. Dopis co nejdříve zašlu na uvedenou adresu, pokud by to případně nestačilo tady. Děkuji za odpověď. Kubový Daniel
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: 173605700
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 08/12/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:
ochrana@be2.cz,
mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,
děkujeme Vám.
Hodnocení: