Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již 2x po sobě pracovnice Matulíková Marcela hodila do mé schránky pouze Výzvu k vyzvednutí zásilky a označila ji jako "adresát nezastižen", přičemž jsem na dlouhodobé v pracovní neschopnosti a nevycházím z domu kvůli výhřezu ploténky, jsem tu tedy nonstop k zastižení. Na zásilku jsem čekala a nikdo nezvonil ani se mě jinak nepokusil kontaktovat. Nechtěla jsem si stěžovat ani celou věc jakkoliv řešit, ale pracovnice pošty mi poradila ať volám linku na Depo a ohlásím to, protože se to údajně děje často. Když se to tedy stalo poprvé, strávila jsem celý den snahou dovolat se na poštu, na depo. Telefon jsem neustále vytáčela znovu a znovu, někdy mi to típli, někdy ho vyřadili z provozu, že byl nedostupný a někdy to nechali zvonit. Faktem je, že jsem takhle vytáčela přes hodinu v kuse, bez přestání, než mi telefon zvedli. Pracovnice bez omluvy sdělila, že mi zásilku dodají následující den, což nebylo akceptovatelné. Strávila jsem celý den jednáním s poštou. Dnes se situace opakovala a já se cítím frustrovaná a zlobím se. Jsem se závažným zdravotním problémem v pracovní neschopnosti a na poštu si nedojdu, očekávám tedy, že zásilka dorazí, ale paní pošťačka hodí vždy jen lístek do schránky s tím, že adresát nebyl zastižen. Zdůrazňuji, že jsem 24 hodin denně na dané adrese. Očekávám zpětnou vazbu, protože mě celá situace opravdu hodně dráždí.
Lokalita: Olomouc
Doručení zásilky. Adresát nezastižen.
Požaduji omluvu a zdůvodnění takového jednání dané pracovnice a záruku, že se již situace nebude opakovat.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman