Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#26400Nemožnost zrušení premiového účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2018, před 6 lety

Renáta Křížková

Znění stížnosti

Dobrý den. Založila jsem si profil na seznamce. Zaktivovala zkušební premium členství. Seznamku jsem vůbec nepoužívala. Po nějaké době mi začaly chodit výhružné emaily o zaplacení částky 2.247,- Kč za prodloužení členství. Poté jsem hned napsala, že žádné členství nechci prodlužovat a že seznamku nepoužívám. Na to mi bylo odpovězeno, že jsem výpověď nepodala včas a svoje jméno nenapsala TISKACÍM PÍSMEM. Poté mi začlay chodit výhrůžné emaily, kde se částka neustále navyšovala, až nyní mi začali vyhrožovat exekucí. Tak jsem částku uhradila. Ale chtěla bych částku vrátit, protože nejenom, že jsem profil nikdy nepoužívala, ale byl ihned zablokován, jak jsem zmíněnou částku neuhradila a odhlásila. Žádám tedy o vymazání z této seznamky - i bez TISKACÍHO PÍSMA a navrácení částky, protože poplatek byl účtován za služby, které nebyly provozovány, protože profil byl zablokovaný! Prosím tedy o zrušení mého účtu u této seznamky a nemožnost oklamavát lidi tím, že výpověď nepodali včas a nenapsali svoje jméno tiskacím písmem! Co to je za blbost? Bohužel ve smlouvě to tak mají - odstoupení musí být písemné a jméno napsáno tiskacím písmem. Žádám o pomoc se zrušením profilu a popřípadě navrácení uhrazené částky, která byla uhrazena 2x -pod pohrůžkou exekuce.


Produkt

Profil na seznamce


Požadované řešení

Žádám o pomoc se zrušením profilu a popřípadě navrácení uhrazené částky, která byla uhrazena 2x - pod pohrůžkou exekuce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2018 11:16, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.9.2018 15:50, před 6 lety

Dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovala (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo naše Zákaznické centrum na adrese:

zakaznickyservis@be2.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 10:00, před 6 lety

Žádáme spotřebiteleku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2018 10:57, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.