Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#26406Prodej přes infolinku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2018, před 6 lety

Helena Václavíková

Znění stížnosti

STÍŽNOST!!! Můžete mi říct jak si můžete dovolit obvolávat své dlouhodobé zákazníky a obelhávat je, že něco vyhráli ve slosování??? Otec (62let) samozřejmě nadšen, že "je něco extra" Vám skočí na tyto bláboly, nesmysly a výsledkem je, že mu pošlete notebook za plnou cenu na splátky a ještě k tomu 3 GB internet tudíž za to vše ve finále zaplatí místo 6 000Kč (hodnota notebooku) 16 000Kč?!?!?!!!!!!! TOTO BY MĚLO BÝT ZAKÁZANÉ!!!! Samozřejmě je to jeho chyba, že Vám na to skočil ale tvrdit někomu, že vyhrál něco ve slosování je pěkné klamání když si ve finále celou "výhru" zaplatí a ještě připlatí. Nechápu, že je to legální, obelhávání zákazníku, měli by jste se stydět. Nebo aspon Vaši pracovníci, kteří takto blábolí aby získali pár kreditů !


Požadované řešení

Není řešení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2018 23:00, před 6 lety

Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny prostřednictvím oddělení mimosoudního řešení sporů (ADR) České obchodní inspekce (https://www.coi.cz/informace-o-adr/), nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.