Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26408Náhradní Bus 17.9.2018 nejel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2018, před 6 lety

Jan Pernikář

Znění stížnosti

V předstihu jsem se dostavil na náhradní stanoviště Uhelná, že využiji spoje Brno hl. n.- Střelice obecní úřad, Moravské Bránice na inf. tabuli bylo, že v 16,20h jede Bus z Uhelné a k Obecnímu úřadu Střelice dojede 16,42h. Dispečerka ČD Bus nemohla najít - hlásila to nadřízené a sdělila nám, že odjel bez jejího svolení a bez cestujících. Ve skupině cestujících jsem zaslechl, že se to už u tohoto spoje stalo, že v pa 14.9. 16,20h taky nejel.

V pa pršelo jindy pálí slunce a s provizorní výpravnou náhr. Bus se počítá i nadále po 8.12., při opravě dalších tratí, bylo by vhodné udělat tam stříšku pro cestující a dodat toaletu (Wc).

Prosím o vaše řešení náhr. dopravy na úrovni krajského města Brna a odpověď na chaos v náhr. dopravě na Uhelné. Autobusy odjíždějí na nádr.Brno dolní i na různé směry Slavkov, Bránice a Zastávka u Brna ze stejného místa.

Děkuji a s pozdravem PJ


Požadované řešení

S provizorní výpravnou náhr. Bus se počítá i nadále po 8.12., při opravě dalších tratí, bylo by vhodné udělat tam stříšku pro cestující a dodat toaletu (Wc).

Prosím o vaše řešení náhr. dopravy na Uhelné na úrovni krajského města Brna a odpověď na chaos v náhr. dopravě na Uhelné. Autobusy odjíždějí na nádr.Brno dolní i na různé směry Slavkov, Bránice a Zastávka u Brna ze stejného místa.

Požaduji řešení a odpověď PJ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2018 23:03, před 6 lety

Náhradní autobusová doprava je organizována dle výlukového jízdního řádu. Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2018 16:52, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.