Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaplatil jsem si u dodavatele doručení balíku na Poštu 25063.
Bohužel na počtě Mratín tento balik nebyl ani na náhradní poště Mščice u Prahy, balik č.BA0273663329X .
Na obou poštách jsem byl, v pátek než zavřeli pro rekonstrukci Mratín, i nísledný týden v Měšicích u P. Pokaždé mi dali jiný balík, ale tento tam dle paní u přepážky nebyl. Nedostal jsem ani upozornění na balík, že si ho mám vyzvednout, pouze na reklamaci u dodavatele jsme společně zjistili, že je již na poště, ale tam mi nebyl nikdy z mých tří naávšetěv vydán, ani zmínka o existčnci balíku, ani upozornění, že si ho máme vyzvednout.
Balík se vřátil odesílateli, ten jej odeslal službou PPL a druhý den ho máme v kanceláři. Támto Vás žádám o vrácení veškerých poplatků spojených s zasláním a průtahy, vč nového zaslání přes PPL.
Není to první problém, již souběžně řešíme s poštovním ombucmanem a podali jsme na ČTÚ jako stížnost ne nefunkční služby, myšleno komplet, poštovní, balíkové které poskytuje Česká Pošta.
Prosím o kontakt a vyrozumění
Nedoručování dopisních zásilek i balíkových, uložených na poště 25063 Mratín i 25001 Brandýs nLabem
Vrácení peněz a nákladů spojených s nedorušením balíku.
Nedovedu si představit, jak má být u nás zabezpečeno dorušení fikcí, čímž Vás Pošta dostane do likvidačních problémů. Sám jsem to přes několika lety zažil, obstavení a zablokování účtů. sice následovala omluva, ale to že údajně nekomunikujeme z ndůvodu nedoručení dopor dopisu je kačdímu jedno.
Navrhuji změnu v zákoně a doručení fikcí zrušit, Česká pošta je prostě nefunkční, stát má dosti nástrojů, jak doručení zajistit a nemusí lidem pmyslně nišit životy.
|
Tweet |
Balík Na poštu je služba podniku, u které si odesílatel nebo adresát volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí. Tato služba je s garancí možnosti vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den. Pokud služba nebyla poskytnuta v souladu s výše uvedeným, pak ji lze reklamovat na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman