Společnost


Light In The Box Limited

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26410Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2018, před 6 lety

Milan Cudrák

Znění stížnosti

Objednal jsem si dalekohled dorazilo ale úplně jiné zboží ze začátku komunikovali ve smyslu že si můžu zboží nechat a že mi dorovnají rozdíl cen což je nesmysl vzhledem k tomu že šlo o naprosto zbytečnou věc tak přistoupili na to at jim to pošlu zpět a že mi pak pošlou objednané zboží ani po víc jak dvou měsících nemám nic a ještě jsem zaplatil 180 Kč navíc za odeslání s tím že tvrdí že nic nepřišlo ale ani mě se zboží nevrátilo jako nedoručitelné prostě už nikdy více a nedoporučuju zde nikdy nikomu nakupovat jen ztráta peněz a času


Požadované řešení

Vrácení zboží či dodání původně objednaného zboží a doplacení nákladů spojených s odesláním špatného zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2018 13:36, před 6 lety

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Podle § 1924 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, náleží spotřebiteli v souvislosti s oprávněnou reklamací také náhrada účelně vynaložených nákladů.

V daném případě se jedná o nákup spotřebitele u zahraničního subjektu. V tomto případě může vzniknout problém s faktickým vymáháním práva, protože se nejedná o český subjekt. Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat plnění soudní cestou.

Pro spotřebitele je velmi cenná informace, odkud je e-shop provozován. Pokud se jedná o zemi mimo EU, neplatí zde evropským právem upravená ochrana spotřebitele a naše dozorové orgány nemají vůči takovému prodejci žádné pravomoci.

Pokud by se jednalo o provozovatele e-shopu z EU, Norska či Islandu, doporučujeme spotřebiteli obrátit se Evropské spotřebitelské centrum (ESC), které poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům poměrně rychle a efektivně řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, Norska či Islandu. ESC působí při České obchodní inspekci.

Kontakty na ESC pro ČR:

Adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2018 16:57, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.