Společnost


IntermaxGroup AG

Počet nahlášených stížností:310
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#26411Smazat vip clenstvi a zruseni poplatku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2018, před 6 lety

Miroslav Dovi

Znění stížnosti

Dobry den,potreboval bych pomoc zrusit clenstvi na sexkontakty.cz
Podle obchodnich podminek to moc nechapu..
Po trech mesicich mi strhavaji 999kc,necet sem obchodni podminky a nevedel sem ze se bude clenstvi automaticky obnovovat..
Ctu tu u ruznych stiznosti ze radite,ze staci emailem..
Nevim,ale kam ho presne poslat a jestli to muze byt v cestine


Požadované řešení

Zrusit clenstvi a platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2018 23:19, před 6 lety

Smlouvu je nutné řádně ukončit, a to výpovědí. Tím se zabrání dalšímu automatickému prodloužení smlouvy. Obchodní podmínky společnosti (https://www.sexkontakty.cz/terms) totiž umožňují automatické prodloužení smlouvy na dobu určitou, a to pokud nebyla výpověď podána ve lhůtě nejméně nejméně jeden týden před vypršením zaplaceného členství. Dle obchodních podmínek může být "zaplacené členství kreditní kartou ukončeno zasláním jednoznačného prohlášení (např. dopisu zaslaného poštou, faxem nebo e-mailem), nejméně jeden (1) týden před vypršením takto uvedeného (zaplaceného) členství. Výpověď musí obsahovat uživatelské jméno používané v tomto systému a musí být adresována provozovateli portálu: IntermaxGroup AG, Chaltenbodensstrasse 4a, 8834 Schindellegi, Switzerland".

E-mail, který společnost uvádí ve všeobecných obchodních podmínkách je: support@ero-kontakty.cz a výpověď může být v českém jazyce, neboť samotná smlouva byla uzavřena v češtině.

Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by spotřebitel chtěl podat na společnost nějakou stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2018 16:54, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.