Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den , dostal jsem první zásilku fi Helvetia Apotheke zdarma ,kterou mě nabídla paní po telefonu, že mě to bude stát jen poštovné a zaručovala se mně, že další dodávky budou chodit pouze po mém objednání. Poštovné jsem uhradil a než jsem si stačil vůbec něco vyzkoušet byla, aniž jsem cokoliv objednal, další dodávka. Tu jsem tedy nepřijal (poněvadž jsem si nic neobjednal a dále přicházely další a další dodávky, které jsem nepřijímal a odesílal zpět - nikdy jsem si nic neobjednal. Teď mně došla na mobil zpráva, že se mám spojit se zákaznickým oddělením, aby mně nenarůstal dluh o další poplatky. Ptám se: jaký dluh? Poštovné za první dodávku jsem zaplatil a nic dalšího si neobjednal - tak za co mám dluh? Čtu si reakce ostatních lidí, jak po 1 zásilce , chodí automaticky další balíčky bez objednání. Mám zásilku nerozbalenou - mám ji vrátit zpět a na jakou adresu?.
Jiří Cupák
první zásilka
Žádám o stornování veškerých dalších dodávek a také, pokud jsem Vám dal souhlas na použití osobních údajů, tak to ruším.
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vzor odstoupení od smlouvy uzavřené po telefonu je možné nalézt na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Dobrý den,
vyjádření jsme pánovi zaslali dle jeho přání na email, který uvedl.
Prosíme o uzavření případu.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Já jsem žádnou kupní smlouvu neuzavíral, pouze jsem byl ochoten Váš výrobek zdarma vyzkoušet (za cenu poštovného) a pokud bych měl zájem o další dodávky, tak potom by mohlo dojít k uzavření nějaké smlouvy. Protože jsem žádný zájem neměl, žádnou smlouvu jsem neuzavřel. Žádám proto, udělejte to jakkoliv, když jste mně do této situace dostali, tak mně z ní vytáhněte (jestli výpovědí nebo čím jiným..)
Jiří Cupák
Jedná-li se o neobjednané plnění, tedy případ, kdy si spotřebitel nic neobjednal (ani po telefonu nesouhlasil se zasláním vzorku zdarma a následném pravidelném odběru produktů), nemusí za toto zboží platit a může si zboží ponechat.
Pokud však byla kupní smlouva uzavřena prostřednictvím telefonu, je spotřebitel povinen plnit svou smluvní povinnost (zaplatit za přijaté zboží). Má však také možnost v prvních čtrnácti dnech od převzetí zboží od smlouvy odstoupit bez udání důvodu. V případě, že nebyl o právu na odstoupení poučen, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, ruší se závazek od počátku a smluvní strany jsou povinny vrátit si poskytnutá plnění (kupující je povinen vrátit přijaté zboží).
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Praha, dne 20.09.2018
zákaznické číslo: 8790234
Produkt: 2300 ArthroPrim Rapid
Vážený pane Cupáku,
rádi bychom Vás ujistili, že naše prodeje probíhají výhradně v intencích zákona, objednávka po telefonu je standardní a legální nástroj, jde o tzv. distanční prodej, a my u něj dodržujeme všechna zákonem daná nastavení.
Je nám to líto, že náš prodejní systém se u Vás setkal s nepochopením. Kdybyste se nám ozval, rádi bychom Vám vše znovu vysvětlili a nastavili tak, jak pro Vás bude nejlepší.
Vaše údaje jsme již vymazali z aktivní zákaznické databáze a pravidelné zasílání máte již zrušené, protože nedošlo k vrácení nebo uhrazení 3 zásilek. Na Vaši žádost jsme Vám veškeré další informace a řešení zaslali na Váš email.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.