Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nechápu jak můžou prodávat produkt sportky a když si jdu pro výhru tak nemají terminál na vyplacení tak jsem se l na terminál sportky a ty mě zase poslali do tesca tak jsem šel zase do tesca a ty mě poslali do tesca v Praze. Díky že jste že mě vytáhli peníze.
Chci svoji vyhru
|
Tweet |
Nebyla-li výhra vyplacena, má spotřebitel možnost podat reklamaci. Reklamaci výhry je možné uplatnit v kterémkoli prodejním místě, kde je v provozu terminál.
V případě, že dojde mezi SAZKA a.s. a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o hře, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.