Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes 19.9.2018 jsem si zakoupil u be2 prémium členství, kde jasně psali 99 za měsíc po dobu 12 měsíců. Po zaplacení částky 139,, jsem viděl na svém úctě, že bylo strženo 4752,- Napsal jsem be2 neprodleně e-mail na zákaznický servis,zě tato castka neodpovi
Dnes 19.9.2018 jsem si zakoupil u be2 prémium členství, kde jasně psali 99,- za 12 měsíců. Po zaplacení částky 99,- .., jsem viděl na svém úctě, že bylo strženo 4752,tu to částku jsem byl v šoku.Napsal jsem na zakaznickou linku ze jde o spatny vypocet vis email:
Dobrý den,dnes jsem si koupil členství na 12 měsíců, částka byla uvedena 139,kč na měsíc. Takže 12x139 je 1668 kč.proc mi bylo odecteme z účtu 4 752 kč?
Kdyz jsem hledal cenik na strankach spolecnosti be2,žádny jsem nenasel.
Při patrani po recenzich na internetu jsem narazil na Vaše stranky,po přečtení stížnosti zakazniků,jsem jim poslal dalsí email
Dobry den,zhledem k tomu ,ze jsem byl uveden v omyl o platbe vip clenstvi na rok za jinou castku,a vip clenstvi mi nebylo aktivováno,odstupuji od sluzby clenstvi vip na rok,v ramnci 14 zakonné lhute.žadam o zruseni platby z mé kreditni karty,která ještě nebyla zrealizovana.dekuji
[Ticket#2018091910024756]
žádam o zrušení staženi castky z meho uctu,v připadě odecteni o vraceni celé castky na muj ucet
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 178692569
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles.
Hodnocení:
Komentář: Dostal jsem nabídku na 1 měsíční členství, a následně ukončení členství bez dalšího prodlužování a tu jsem přijal. Poměrná část peněz mi byla vrácena na účet. Děkuji za pomoc