Společnost


Datingclub Ltd

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26427Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2018, před 6 lety

Jiří Čapek

Znění stížnosti

Dobrý den , prosím o pomoc. 19.9.2018 mne zlákala nabídka Ročního předplatného společnosti affaire1 - bezplatná seznamka .. pro vstup na www stránky této společnosti .Poplatek jako Roční předplatné v nabízené hodnotě cca 170,- měsíčně na dobu jednoho roku jsem uhradil převodem z bankovní karty. Pro zaplacení bylo nutné uvézt kompletní údaje, jako je jméno , příjmení , adresu bydliště i mobilní telefonní číslo , což v dobré víře jsem pravdivě vyplnil. Očekával jsem nějaký doklad o zaplacení za uvedenou platbu , nic nepřišlo , služba ihned zaktivována.
Po vstupu do svého bankovního výpisu ještě týž den , cca do jedné hodiny od úhrady jsem ale zjistil , že mi byla stržena částka 8.319,48 kč ,o které nikde nebyla zmínka, čímž toto jednání z jejich strany považuji jako podvodné. Okamžitě jsem reagoval odepsáním na jejich e-mailovou adresu - písemným odstoupením od smlouvy dle jejich Všeobecných obchodních podmínek.
V dobré víře jsem si přečetl Všeobecné obchodní podmínky , kde bodem 6. mají postup pro Zrušení členství ve lhůtě 14.dní , ale jak si pročítám reakce "postižených" přede mnou , přiznám se , nevím , jak dál postupovat ,abych se domohl své vysoké finanční újmy podvodným jednáním této společnosti , a bojím se o to , aby za nějaký čas nedošlo k opětovnému stržení nějaké finanční hotovosti touto společností .
Nevím , jestli jsem postupoval správně při sepsání Výpovědi , jestli to má vůbec smysl řešit. Radili by jste raději vyměnit Bankovní kartu ..??

Prosím tímto moc o radu , je-li vůbec nějaká šance domoci se spravedlnosti a vrácení finančních prostředků , a radu , co udělat proto , aby mne tato společnost dál nemohla finančně poškodit .

radíte toto nahlásit na Policii ČR ??

děkuji moc za jakoukoliv radu , s pozdravem JČ


Požadované řešení

úplné vrácení finančních prostředků - služby nebyly využity , a částka , která byla stržena z mého účtu byla stržena neoprávněně


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2018 09:44, před 6 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2018 14:40, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.