Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#26429Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2018, před 6 lety

Filip Jenčke

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 19.9.2018 jsem dostal email o potvrzení objednávky. viz níže *. Já osobně jsem nic neobjednával, ale údaje včetně mé adresy byly mé. Je to druhý den takže žádný balíček jsem ještě nedostal a ni si to tak nepřeji. A jakmile jsem viděl ostatní stížnosti obrátil jsem se na Vás.
Takto jsem jim prozatím odpověděl na jejich email:

Dobrý den, žádám o zrušení objednávky tuto objednávku jsem neudělal a z tohoto důvodu si nepřeji dostávat podobné emaily.

S pozdravem ...


*
Vážený zákazníku,

děkujeme Vám za objednávku OmegaMarine Forte+. Během následujících pěti pracovních dnů Vám Česká pošta doručí balíček na Vámi zadanou adresu:

....
....
....

Spolu s balíčkem OmegaMarine Forte+ obdržíte také fakturu na 49 Kč za poštovné a balné.

Jsme velice hrdí na naše produkty a rádi bychom Vám při této příležitosti pogratulovali k Vaší skvělé volbě - věříme, že budete spokojeni.

Informace o zpracování osobních údajů zákazníků naleznete zde. Své nastavení si můžete kdykoliv změnit. Vaše osobní údaje nikdy neprodáváme třetím stranám.
Pokud máte jakékoliv dotazy neváhejte nás kontaktovat pomocí našeho zákaznického centra.


Produkt

OmegaMarine Forte+


Požadované řešení

Nepřeji si dostávat další emaily, potvrzené objednávky a balíčky do schránky. Dále vymazání osobních údajů z databáze firmy NaturaMed Pharmaceuticals.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2018 09:27, před 6 lety

Podle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy o koupi zboží do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Tato 14 denní lhůta však stanoví, kdy nejpozději může spotřebitel od takové smlouvy odstoupit. Na základě bodu 40 Preambule Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU, však má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy ještě před započetím běhu této lhůty, tedy může od smlouvy odstoupit ještě před tím, než zboží převezme.

Odstoupení od kupní smlouvy je jednostranným právním jednáním, přičemž k jeho účinností je nezbytné, aby bylo doručeno druhé straně. Pojem dojití předpokládá, že projev vůle se dostane do osobní sféry příjemce a tím dochází k možnosti příjemce seznámit se s obsahem právního jednání. Doporučujeme si uchovat důkaz o tom, že spotřebitel od smlouvy odstoupil a žádal zrušení objednávky.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.9.2018 13:02, před 6 lety

Vážený pane Jenčke,

Děkujeme Vám za informaci.

Dovolte mi Vás informovat, že dne 19.9.2018 jsme přijali internetovou objednávku na měsíční balení produktu OmegaMarine Forte+.
V tomto případě pravděpodobně došlo k neoprávněnému objednání produktu Vaším jménem třetí osobou. Proces generování objednávky do našeho systému byl zastaven, objednávka byla stornována a žádný balíček od nás neobdržíte.

Z naší strany neexistuje možnost, jak se bránit proti úmyslnému poškození naší společnosti ze strany třetích osob, které u nás z nepochopitelných důvodů, např. objednají zboží lidem ze svého okolí.

Děkujeme za pochopení.

Zákaznické centrum
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.9.2018 13:10, před 6 lety


Filip Jenčke

Hodnocení: