Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#26431Neschopnost pracovniku ve firme UPC

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2018, před 6 lety

Lucie Bandová

Znění stížnosti

Pridam tu take jednu krasnou stiznost. Jiz od zacatku cervence resim s toutou firmou prepsani hlavicky na smlouve a nove cislo SIPA umrela mi maminka ktera sluzbu mela psanou na sebe. Ted chci pouze tuto sluzbu napsat na sve jmeno a logicky i na nove cislo SIPA. Od cervence nejsou schopni jeden nevi co dela druhy. Porad dokola po me chteji jedny a ty same papiry. Uz na ne nemam nervy. Byl tu technik z jine firmy. Snad to dobre dopadne v den prepisu na me jmeno dam vypoved a uz s touhle firmou nikdy nechci mit nic spolecneho. V dobe meho smutku se musim rozcilovat kvuli takovehle veci. Tuto firmu nikomu nikdy nedoporcim.


Požadované řešení

Prepsat hlavicku na smlouve a dat vypoved a uz nikdy vic!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2018 09:14, před 6 lety

Dle VOP společnosti jsou stanovena následující pravidla pro případ úmrtí účastníka smluvního vztahu: "Je potřeba, aby nás o tom pozůstalí informovali. Informovat nás můžou jakýmkoli způsobem, následně však budeme potřebovat doložit úmrtní list nebo čestné prohlášení pozůstalých. Poté se s pozůstalými můžeme domluvit, že změníme Smlouvu tak, že se Účastníkem nově stane někdo z pozůstalých (pokud si přejí Služby i nadále využívat) nebo ukončíme Smlouvu k datu doložení úmrtí (případně k datu úmrtí, pokud Služby v domácnosti prokazatelně nikdo neužíval)."

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.9.2018 16:41, před 6 lety

Prosíme klientku o přesnější identifikaci, ideálně o číslo smlouvy, aby výpadky na jejím účtu mohly být řádně prověřeny, děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.9.2018 21:13, před 6 lety


Lucie Bandová

A vy si jako myslite ze jsem vsechny dokumenty neodevzdala? (Ja mam vysokou skolu takze vim co mam a nemam delat)omyl uz v cervenci (kdy maminka zemrela) umrtni list, doklad o vlastnictvi nemovitosti, nove cislo sipa, podepsanou smlouvu a stale se nedelo nic. Zadna jina firma elektrina, plyn, krusnohor, pojistka .. nikdo nemel problem. S touto firmou jiz nechceme mit nic spolecneho. Az laskave prepisou sluzby na nas davame hned vypoved upozornuji ze jsem zakaznik co plati mesicne 900kc a jiz minimalne 15 let jsem zakaznikem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2018 09:32, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla spotřebitelce sdělit, jakým způsobem navrhuje neutěšenou situaci řešit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2018 10:10, před 6 lety

Dobrý den, prosíme klientku o číslo smlouvy nebo jiný identifikační údaj, pod jejím jménem se kolegům nepodařilo nic dohledat. Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2018 08:09, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2018 11:28, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.