Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pridam tu take jednu krasnou stiznost. Jiz od zacatku cervence resim s toutou firmou prepsani hlavicky na smlouve a nove cislo SIPA umrela mi maminka ktera sluzbu mela psanou na sebe. Ted chci pouze tuto sluzbu napsat na sve jmeno a logicky i na nove cislo SIPA. Od cervence nejsou schopni jeden nevi co dela druhy. Porad dokola po me chteji jedny a ty same papiry. Uz na ne nemam nervy. Byl tu technik z jine firmy. Snad to dobre dopadne v den prepisu na me jmeno dam vypoved a uz s touhle firmou nikdy nechci mit nic spolecneho. V dobe meho smutku se musim rozcilovat kvuli takovehle veci. Tuto firmu nikomu nikdy nedoporcim.
Prepsat hlavicku na smlouve a dat vypoved a uz nikdy vic!!!
|
Tweet |
Dle VOP společnosti jsou stanovena následující pravidla pro případ úmrtí účastníka smluvního vztahu: "Je potřeba, aby nás o tom pozůstalí informovali. Informovat nás můžou jakýmkoli způsobem, následně však budeme potřebovat doložit úmrtní list nebo čestné prohlášení pozůstalých. Poté se s pozůstalými můžeme domluvit, že změníme Smlouvu tak, že se Účastníkem nově stane někdo z pozůstalých (pokud si přejí Služby i nadále využívat) nebo ukončíme Smlouvu k datu doložení úmrtí (případně k datu úmrtí, pokud Služby v domácnosti prokazatelně nikdo neužíval)."
Prosíme klientku o přesnější identifikaci, ideálně o číslo smlouvy, aby výpadky na jejím účtu mohly být řádně prověřeny, děkujeme.
A vy si jako myslite ze jsem vsechny dokumenty neodevzdala? (Ja mam vysokou skolu takze vim co mam a nemam delat)omyl uz v cervenci (kdy maminka zemrela) umrtni list, doklad o vlastnictvi nemovitosti, nove cislo sipa, podepsanou smlouvu a stale se nedelo nic. Zadna jina firma elektrina, plyn, krusnohor, pojistka .. nikdo nemel problem. S touto firmou jiz nechceme mit nic spolecneho. Az laskave prepisou sluzby na nas davame hned vypoved upozornuji ze jsem zakaznik co plati mesicne 900kc a jiz minimalne 15 let jsem zakaznikem.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla spotřebitelce sdělit, jakým způsobem navrhuje neutěšenou situaci řešit.
Dobrý den, prosíme klientku o číslo smlouvy nebo jiný identifikační údaj, pod jejím jménem se kolegům nepodařilo nic dohledat. Děkujeme.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.