Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
Zaregistroval sem se u internetové seznamky be2.cz a byla to velká chyba. Tak asi jak jiní uživatelé sem si taky koupil VIP za částku 149kc s tím že jsem si nepřečetl všechny podmínky a později mi byla 2x stržena částka ve výši 2247kc.
Na internetu jsem četl špatné recenze když se někteří uživatelé snažily zrušit VIP členství s tím že fax nefunguje a posílat něco poštou do Lucemburska není také moc jistota. Proto bych se chtěl zeptat, jestli je možné zrušit VIP členství pomocí e-mailu s přílohou, kde jsem vyplnil výpovědní formulář. Psal jsem jim e-mail již vícekrát na zakaznickyservis@be2.cz a odpoveď by měla být do 48 hodin. Ale ani po 3 dnech mi stále nic nepřišlo. Tak se ptám jak můžu zrušit VIP členství a tím neoprávněného stržení jakýchkoliv částek z mého účtu.
Tímto také ruším mé případné svolení s nakládáním mých osobních údajů firmou be2 S.a.r.l.
Můj e-mail použitý při registraci: f.man@post.cz
Zrušení a vymazání VIP členství.
Zároveň mi dne 19.9.2018 byla opět stržena částka 2 247,- Kč, kterou požaduji vrátit zpět na můj účet.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy nebo výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Obecné náležitosti odstoupení od smlouvy obsahuje interaktivní vzor odstoupení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 173920405
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.