Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#26432Zrušení VIP členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2018, před 6 lety

Jiří Kraus

Znění stížnosti

Dobrý den

Zaregistroval sem se u internetové seznamky be2.cz a byla to velká chyba. Tak asi jak jiní uživatelé sem si taky koupil VIP za částku 149kc s tím že jsem si nepřečetl všechny podmínky a později mi byla 2x stržena částka ve výši 2247kc.
Na internetu jsem četl špatné recenze když se někteří uživatelé snažily zrušit VIP členství s tím že fax nefunguje a posílat něco poštou do Lucemburska není také moc jistota. Proto bych se chtěl zeptat, jestli je možné zrušit VIP členství pomocí e-mailu s přílohou, kde jsem vyplnil výpovědní formulář. Psal jsem jim e-mail již vícekrát na zakaznickyservis@be2.cz a odpoveď by měla být do 48 hodin. Ale ani po 3 dnech mi stále nic nepřišlo. Tak se ptám jak můžu zrušit VIP členství a tím neoprávněného stržení jakýchkoliv částek z mého účtu.
Tímto také ruším mé případné svolení s nakládáním mých osobních údajů firmou be2 S.a.r.l.


Produkt

Můj e-mail použitý při registraci: f.man@post.cz


Požadované řešení

Zrušení a vymazání VIP členství.
Zároveň mi dne 19.9.2018 byla opět stržena částka 2 247,- Kč, kterou požaduji vrátit zpět na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2018 10:18, před 6 lety

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy nebo výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Obecné náležitosti odstoupení od smlouvy obsahuje interaktivní vzor odstoupení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.9.2018 16:03, před 6 lety

ID: 173920405


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 10:03, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2018 10:46, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.