Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
Letošní zájezd na Lofoty 25.7.-3.8.jsem vybírala i podle programu na cestě tam.
Čedok ale bez komentáře vynechal Ålesund, město známé architekturou ve stylu secese a vynechal také nocleh ve starém přístavním městečku Sandnessjøen.
Obě místa byla přitom na programu nejen v katalogu, ale i v Pokynech pro odbavení, které přišly týden před odjezdem.
Místo toho jsme skončili v Molde a v Mo i Rana, kde jsme proto spali hned dvakrát. Obě místa zcela nezajímavá.
zklamání z nedodrženého slíbeného programu
Žádám o finanční kompenzaci vzhledem k tomu, že zájezd byl významně zkrácen o zajímavé zážitky.
|
Tweet |
Má-li zájezd vady je třeba jej reklamovat. Jak správně zájezd reklamovat je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-6800/jak-spravne-postupovat-pri-reklamaci-zajezdu
Vytkla-li je spotřebitelka bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit.
Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností (zájezd neproběhl ve sjednaných městech), může spotřebitelka také požadovat úhrady škody za újmu za narušení dovolené. Pořadatel odpovídá spotřebitelce za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf
Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.