Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#26434Nevysvětlená významná změna programu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2018, před 6 lety

Radomíra Muchová

Znění stížnosti

Letošní zájezd na Lofoty 25.7.-3.8.jsem vybírala i podle programu na cestě tam.

Čedok ale bez komentáře vynechal Ålesund, město známé architekturou ve stylu secese a vynechal také nocleh ve starém přístavním městečku Sandnessjøen.
Obě místa byla přitom na programu nejen v katalogu, ale i v Pokynech pro odbavení, které přišly týden před odjezdem.

Místo toho jsme skončili v Molde a v Mo i Rana, kde jsme proto spali hned dvakrát. Obě místa zcela nezajímavá.


Produkt

zklamání z nedodrženého slíbeného programu


Požadované řešení

Žádám o finanční kompenzaci vzhledem k tomu, že zájezd byl významně zkrácen o zajímavé zážitky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2018 23:28, před 6 lety

Má-li zájezd vady je třeba jej reklamovat. Jak správně zájezd reklamovat je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-6800/jak-spravne-postupovat-pri-reklamaci-zajezdu

Vytkla-li je spotřebitelka bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit.

Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností (zájezd neproběhl ve sjednaných městech), může spotřebitelka také požadovat úhrady škody za újmu za narušení dovolené. Pořadatel odpovídá spotřebitelce za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2018 16:56, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.