Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
11.10.2016 jsem prostřednictvím obchodního řetězce Ikea uzavřela úvěrové smlouvy. Dne 26.6.2018 ze strany Hello bank nedošlo k refundaci platby navíc a v nesouladu s jejich obchodními podmínkami na mé úvěrové účty byly připsány duciplidní platy. Pro vyřešení vzniklého sporu mezi mou osobou a Hello bank jsem opakovaně v měsíci srpnu tuto banku prostřednictvím e-mailu kontaktovala avšak bezúspěšně.
nákup na splátky
vzhledem ke skutečnosti, že nevidím žádného právního důvodu, proč by má osoba měla hradit dlužnou částku, která v zúčtovacím období měsíce července t.r. jednak díky duciplidní transakci ze strany mé osoby a jednak díky skutečnosti, že ze strany této banky nedošlo k refundaci platby navíc nevznikla, dále nevidím žádného právního důvodu, proč by má osoba měla platit pokutu za zpoždění ve výši 0,1% z dlužné částky, když defakto k žádné dlužné částce nedošlo, dále nevidím žádného právního důvodu, proč by má osoba měla hradit poplatky za opakované upomínky, když tyto přinejmenším ze strany této banky byly mé osobě zasílány v rozporu s dobrými mravy, a v neposlední řadě nevidím žádného právního důvodu, proč by má osoba měla platit náklady vymáhajícího procesu, když k pochybení došlo ze strany této banky a ne ze strany mé osoby, proto před podáním podnětu k České národní bance na přezkum nekalé obchodní praktiky navrhuji regularizaci a regularizaci úroků.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, má možnost obrátit se na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi zprostředkovatelem a spotřebitelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost BNP Paribas se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál Vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.