Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dodání balíku DR0790815986U bylo avizované na 20,9,2018. dne 19.9.2018 mně přisla SMS, že balík bude dodán 19.9., což mě nevyhovovalo jelikož jsem byla již na cestě k lékaři, ale ve vašem oznámení není rozsah hodin např. mezi 12 - 14 hod.tak jak to při kontaktu sděluje PPL. Další nedostatek je, že jste mě telefonicky nekontaktovali. Tak jak to činí PPL. Já jsem byla již od 14.00 hod. doma, ale nikdo nezvonil, ani mě tel. nekontaktoval. Takže jsem si pro balík došla dnes přímo na poštu. Tím vám chci sdělit, že vaše služby mají hodně daleko do kvality.
Dodávka balíku
Příště oznámit nejen SMS, ale i telefonicky rozsah hodin kdy bude balík dodáván. A pokud bude ve sledování, že bude balík dodán 20. tak prosím dodržet a nebo se spojit s příjemcem zda mu termín vyhovuje. Nelze abych seděla doma 2 dny a čekala až váš zaměstnanec přijede. Chci oznámit sdatum a časové rozmezí a to dodržet.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.