Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v červenci jsem pro své dítě zrizovala telefon se smlouvou. Při objednávce jsem kladla na srdce prodejci že se jedná o nezletilé dítě, a proto si přeji zablokovat veškeré platby přes internet, navýšení dat jen přes Pin apod. Jedná se o tel. Č. 703369328. Bohužel jsem zjistila že mi nebylo vyhověno a dnešním dnem mám k zaplacení 7.601,56 Kč. Jsem Vaším věrným dlouholetým zákazníkem, ale tento přístup se mi opravdu dotkl.
Doufám že vaše právní oddělení dokáže danou částku od herních firem vymoci zpět. Opravdu bych nerada se všemi 4.tel čísly přecházet k jiné společnosti. S pozdravem Bulková Petra
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka s vyúčtováním nesouhlasí, měla by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.