Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#26445Nezablokovane Mplatby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 14 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2018, před 6 lety

Petra Bulková

Znění stížnosti

Dobrý den, v červenci jsem pro své dítě zrizovala telefon se smlouvou. Při objednávce jsem kladla na srdce prodejci že se jedná o nezletilé dítě, a proto si přeji zablokovat veškeré platby přes internet, navýšení dat jen přes Pin apod. Jedná se o tel. Č. 703369328. Bohužel jsem zjistila že mi nebylo vyhověno a dnešním dnem mám k zaplacení 7.601,56 Kč. Jsem Vaším věrným dlouholetým zákazníkem, ale tento přístup se mi opravdu dotkl.


Požadované řešení

Doufám že vaše právní oddělení dokáže danou částku od herních firem vymoci zpět. Opravdu bych nerada se všemi 4.tel čísly přecházet k jiné společnosti. S pozdravem Bulková Petra


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2018 12:26, před 6 lety

Pokud spotřebitelka s vyúčtováním nesouhlasí, měla by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.