Společnost


GORENJE spol.s r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26447Závada výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2018, před 6 lety

Jarmila Kubalíková

Znění stížnosti

Dne 25.7.2018 jsme zakoupili pračku Gorenje W85F44PI v prodejně Elektroword na Černém Mostě.Pračku jsme začali ještě téhož dne používat, ale od začátku je problém s odstřeďováním. Buď prádlo vyndávám zcela mokré(teče z něj voda) nebo není i řádně vymáchané. Po prvotním ohlášení závady, servisní mechanik neshledal žádnou závadu (napustil a vypustil pračku a odjel. Ještě doporučil po své dovolené výměnu elektroniky, že by to mohlo mít souvislost.Servis se odkazuje s tím, že v pračce musí být min. množství prádla 4kg suchého, což v případě pracovních košil nebo šatů je docela oříšek. Na prodejně jsme požadovali pračku s vysokými otáčkami (dávám poté do sušičky) a s volbou poloviční náplně. Takto nám byla pračka doporučena. Nyní požaduji výměnu výrobku nebo odstoupení od smlouvy a nikdo mi nechce pomoci. Mám pračku, která neplní naše požadavky
děkuji za pomoc
Jarmila Kubalíková


Produkt

Gorenje W85F44PI


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2018 12:11, před 6 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, nikoli výrobce nebo osoba, která byla k opravě určena (např. servisní středisko). Se svými nároky je proto nutné obracet se na prodávajícího.

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2018 22:12, před 6 lety

Stížnost znovu otevíráme a přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2018 12:04, před 6 lety

Uvedená reklamace byla řešena naším hlavním technikem panem Šímou. Celý případ jsme po důkladném prověření všech aspektů v konečné fázi přehodnotili a vydali stanovisko s uznáním dané reklamace. Na místě došlo k vystavení, oboustrannému potvrzení a předání závěrečného servisního protokolu s doporučením výrobku na vrácení a řešením reklamace obchodní cestou. Tímto považujeme reklamaci za uzavřenou

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2018 09:50, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 10:12, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.