Společnost


Endemos distribution, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:100
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 93 stížnostech.

#26451. upomínka - výzva k úhradě dlužné částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2014, před 11 lety

Alena Friedlová

Znění stížnosti

Včera přišla na adresu mého již dva roky zesnulého tatínka 1. upomínka týkající se dlužné částky ve výši 3 566,- Kč za klientskou kartu a stále aktivní členství. Je to sprostota a nehoráznost. Upomínka obsahuje výhružky, číslo telefonu, kde máte ihned kontaktovat zákaznickou linku za 85,- Kč za minutu.


Požadované řešení

Nevolejte, kontaktujte písemně firmu o vysvětlení a zaslání veškerých dokumentů týkající se vzniklé upomínky. Nebo kontaktujte Polici ČR.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2014 10:17, před 11 lety

Jak sama spotřebitelka uvádí, zásadně nedoporučujeme volat na uvedené telefonní číslo. V tomto případě doporučujeme obrátit se na policii nebo státní zastupitelství a podat trestní oznámení na jednání společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2014 22:18, před 11 lety

Společnost Endemos distribution, s.r.o., byla o podaných stížnostech i jejich počtu informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Dle nám dostupných informací byly podány desítky trestních oznámení, které jsou doposud v řešení Policie ČR. V případě, že jste ještě oznámení nepodali, doporučujeme se k těmto trestním oznámením připojit.

V rámci řešení zaslané upomínky vyzývající k hovorům na placenou linku došlo ze strany Českého telekomunikačního úřadu k blokaci telefonního čísla. Pokud jste na uvedené telefonní číslo ještě před blokací volali, lze kontaktovat operátora, aby splatnost faktury odložil do doby, než bude znám výsledek vyšetřování ze strany Policie ČR.

V případě potřeby je možné podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu, aby uložil operátorům povinnost zadržet platbu, než se případ vyšetří (pokud se tak již nestalo). Následně by měla být platba za volání na placenou linku zadržena dle § 35 odst. 4 zákona o elektronických komunikacích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.4.2014 22:18, před 11 lety


Alena Friedlová

Hodnocení: