Počet nahlášených stížností: | 100 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Včera přišla na adresu mého již dva roky zesnulého tatínka 1. upomínka týkající se dlužné částky ve výši 3 566,- Kč za klientskou kartu a stále aktivní členství. Je to sprostota a nehoráznost. Upomínka obsahuje výhružky, číslo telefonu, kde máte ihned kontaktovat zákaznickou linku za 85,- Kč za minutu.
Nevolejte, kontaktujte písemně firmu o vysvětlení a zaslání veškerých dokumentů týkající se vzniklé upomínky. Nebo kontaktujte Polici ČR.
|
Tweet |
Jak sama spotřebitelka uvádí, zásadně nedoporučujeme volat na uvedené telefonní číslo. V tomto případě doporučujeme obrátit se na policii nebo státní zastupitelství a podat trestní oznámení na jednání společnosti.
Společnost Endemos distribution, s.r.o., byla o podaných stížnostech i jejich počtu informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Dle nám dostupných informací byly podány desítky trestních oznámení, které jsou doposud v řešení Policie ČR. V případě, že jste ještě oznámení nepodali, doporučujeme se k těmto trestním oznámením připojit.
V rámci řešení zaslané upomínky vyzývající k hovorům na placenou linku došlo ze strany Českého telekomunikačního úřadu k blokaci telefonního čísla. Pokud jste na uvedené telefonní číslo ještě před blokací volali, lze kontaktovat operátora, aby splatnost faktury odložil do doby, než bude znám výsledek vyšetřování ze strany Policie ČR.
V případě potřeby je možné podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu, aby uložil operátorům povinnost zadržet platbu, než se případ vyšetří (pokud se tak již nestalo). Následně by měla být platba za volání na placenou linku zadržena dle § 35 odst. 4 zákona o elektronických komunikacích.
Hodnocení: