Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#26450Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.09.2018, před 6 lety

Gabriela Landová

Znění stížnosti

Dobrý den,

objednala jsem si zboží na e- shopu Zalando. Platba předem, dodání přepravní společnosti DHL v Německu a na českém území PPL. Pokud se týká Zalanda i DHL vše proběhlo v pořádku. Problém je s PPL. Zásilku nejsou schopni dodat ve stanovené lhůtě, denní e.maily, že doručí následující den, nic nedodali. Spousta telefonátu na zákaznický servis, ve finále se k nim nešlo dovolat. Zásilku si převzali 13.9. a do 20.9. jí nebyly schopny dodat. Požádala jsem o osobní odběr v doručovacím depu, ale ani toto nebyly schopni zařídit. Nakonec jsem se spojila s e- shopem Zalando a dohodla se na odstoupení od smlouvy pro nedodání zásilky. DHL si dle jejich vyjádření zásilku vyžádá zpět a následně mi e-shop vrátí peníze. Nevím, jak celá operace bude dlouho trvat, ale nekonečné doručování PPL se mi jevilo zcela tragické.


Produkt

nedoručení zásilky ve stanoveném termínu.


Požadované řešení

provést kontrolu ve společnosti PPL, aby zvýšili kvalitu svých služeb


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2018 12:03, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2018 22:12, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.